Měření mimo domov přineslo v Polsku nárůst TV sledovanosti i GRP
Konkrétní dopady zavedení měření TV sledovanosti mimo domov popisuje na
základě polské zkušenosti Wojciech Kowalczyk v rozhovoru Atmedia
expert talks.
Konkrétní dopady zavedení měření TV sledovanosti mimo domov popisuje na
základě polské zkušenosti Wojciech Kowalczyk v rozhovoru Atmedia
expert talks.
Možnosti zavedení reklamního tarifu už Max testuje a ještě letos
představí opatření na omezení sdílení účtů, říká v expertním
rozhovoru Atmedia Jamie Cooke.
Společnost Warner Bros. Discovery testovala úspěšnost lokálního obsahu na
placené televizi. „Nemůžeme jednoduše říct, že je lokální obsah
automaticky tahounem sledovanosti," říká v rozhovoru Atmedia Jamie Cookie.
Pro provozovatele kanálu Warner TV a videotéky Max je v současnosti
globálním cílem rozšíření streamovací služby Max a navýšení počtu
předplatitelů, říká v rozhovoru Atmedia expert talks Jamie Cooke z Warner
Bros. Discovery.
Také tematické stanice zastupované společností Atmedia se potýkají se
zaplněností svého reklamního prostoru. Umístit nemohou až pětinu
poptávaných GRPů.
Důvody, které nadnárodní provozovatele placené televize vedou ke vstupu do
volně šířené TV distribuce, shrnuje Michaela Suráková z Atmedia.
Managing directorka zastupitelství Atmedia Michaela Suráková hodnotí vývoj
televizního trhu v letošním roce. Vyjadřuje se i k pozici VOD služeb a
k eventualitě, zda by Atmedia neprodávala reklamu pro Netflix nebo Disney+.
Dvouciferné navýšení ceny televizní reklamy pro rok 2024 oznámilo
i zastupitelství tematických stanic Atmedia.