Alza představila nový kreativní koncept z budoucnosti

Alza uvádí novou kampaň ve futuristickém stylu. Chce tak přiblížit inovace firmy a její vizi „Objednání myšlenkou, doručení teleportem“.

Po 1. března 2021 17:45 1 min Sdílet

# Reklama

/media/15924/alza_futuristickykontext

Fullscreen Sdílet

/media/15924/alza_futuristickykontext

Fullscreen Sdílet

Začátkem března spouští Alza novou reklamní kampaň „Nákupy budoucnosti“, založenou na novém kreativním konceptu ve futuristickém stylu. Cílem je přiblížit inovace firmy a její vizi „Objednání myšlenkou, doručení teleportem“, zároveň se chce profilovat jako technologický leader v oblasti online nakupování, který dokáže rychle přizpůsobovat své služby aktuálním požadavkům. 

Kampaň pracuje s hlavním reklamní spotem, jenž uvádí diváky do nového světa a představuje klíčová témata, kterými jsou rychlost doručení a šíře produktového portfolia. Doplní ho kratší spoty určené pro komunikaci jednotlivých služeb, v první vlně se zaměří na AlzaBoxy a jednoduchost vyzvednutí objednávky.  

K vidění bude kampaň až do konce března v televizi, rádiu, outdooru, tisku, na internetu a také v místě prodeje a na dodávkách.

Kreativa vznikla in-house.

-stk- 

# reklama # kampaň # Alza.cz # in-house # kreativní koncept

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.