Alza.cz vrátila po šesti letech svou nabídku na Heureku

Opětovnou spoluprací s Heureka.cz chce Alza podpořit svou novou cenovou strategii.

Čt 30. června 2022 07:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Retail

/media/3409/alza_cz

Fullscreen Sdílet

/media/3409/alza_cz

Fullscreen Sdílet

Alza.cz vrací svou nabídku na cenový srovnávač Heureka. Po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku nyní největší český e-shop začal nahrávat svůj katalog i do české verze srovnávače. 

„V kontextu narůstající inflace jsme v druhé půlce loňského roku upravili naši cenovou strategii a chceme zákazníkům usnadnit, aby se o výhodnosti našich cen co nejsnáze přesvědčili. K tomu patří i cenové porovnání mezi různými obchody,“ zdůvodnil Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz. 

Před šesti lety Alza z Heureky odešla, protože Heureka.cz a Mall Group měly společného majitele. Tyto důvody pominuly, což vytvořilo prostor pro návrat. E-shop navíc s cenovými srovnávači běžně spolupracuje jak v zahraničí, tak v Česku.

Opětovnou spoluprací s Heureka.cz chce Alza podpořit svou novou cenovou strategii. Je to jen jeden z palety kroků, které v tomto směru e-shop od začátku roku učinil. V dubnu spustil službu garance nejvýhodnější ceny, novou kategorii e-shopu Cenové hity, která zahrnuje zboží levnější než u vybrané konkurence, nebo v květnu představil členský program AlzaPlus+ nabízející za měsíční paušál doručení objednávek na výdejní místa zdarma.

-mav-

# e-shop # e-commerce # Heureka # Alza.cz # cena # cenová strategie

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.