Autor textu MediaGuru
Online tržiště Allegro představuje nový mezinárodní komunikační koncept
„Když něco, tak Allegro“.
Společnost Allegro startuje nový komunikační koncept „Když něco, tak Allegro“, jenž se zaměřuje na široký výběr zboží napříč kategoriemi a zároveň odráží každodenní potřeby, překážky a cíle moderních spotřebitelů.
„Náš nový komunikační přístup je nejen milníkem v růstu celé společnosti, ale zároveň reaguje také na rostoucí poptávku zákazníků po větší personalizaci v rámci nákupu. Budoucnost maloobchodu je jasná – budeme nakupovat stále častěji, zkoumat nové kategorie a vybírat si nové produkty, abychom tak uspokojili všechny své potřeby. Naše odpověď je proto jednoduchá: Když něco, tak Allegro,“ popisuje Wojciech Bogdan, ředitel marketingu a finančních služeb ve společnosti Allegro.
Kreativní myšlenka nového konceptu podtrhuje roli platformy při naplňování nejen běžných, ale i mimořádných potřeb zákazníků, přičemž nastavuje lehký a hravý tón, který je spojen s každodenními zkušenostmi každého z nás.
„V dnešním světě chceme a měli bychom mít možnost nakupovat odkudkoliv: z domova, autobusu nebo třeba z kanceláře. Naší prioritou jsou proto nejen výhodné ceny a široká nabídka produktů, ale také pohodlné možnosti doručení a bezpečné platby. Naše platforma se řídí jednoduchým pravidlem – kdekoli se objeví jakákoliv potřeba, Allegro přináší řešení,“ dodává Karolina Sytnyk, Brand Manager Expert v Allegro.
Nová kampaň, jež odstartovala 15. dubna, prezentuje různé postavy v reálných životních situacích, přičemž Allegro jim díky své široké nabídce produktů a kategorií vždy podává pomocnou ruku.
Strategie, kreativní koncept i produkční dohled nad novým komunikačním konceptem měla na starost agentura DDB Warszawa. Režie spotů se ujal Kuba Michalczuk a produkce Moon Films. Nákup médií zajišťovaly společnosti PHD Media a Allegro. Kampaň bude využívat celou řadu mediálních formátů, včetně televize, VOD, YouTube i sociálních médií.
-stk-
# reklama # kampaň # PHD # komunikační koncept # Allegro # Moon Films # DDB Warszawa # Kuba Michalczuk
Autor textu MediaGuru