Albert testuje technologii scan a má pohádkovou kampaň

Albert letos remodeloval 36 prodejen a v poslední přestavěné v Jesenici u Prahy testuje technologii Albert scan. Spustil zároveň sběratelskou kampaň s knížkami pohádek.

/media/13620/albert_jesenice_2

Fullscreen Sdílet

/media/13620/albert_jesenice_2

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Albert pokračuje v plánovaných investicích a otevřel v Jesenici u Prahy rekonstruovanou prodejnu v novém konceptu. Zákazníkům zde přináší řadu novinek, jako je skenování zboží během nákupu, systém suché páry v oddělení ovoce a zeleniny, nebo možnost nakoupit bezobalově.

Nově přestavěný supermarket v Jesenici týdně navštíví osm tisíc zákazníků. Kromě nové skladby prodejní plochy, chladícího nábytku a dalšího vybavení představuje Albert v obchodě několik dalších novinek. Čerstvost ovoce a zeleniny udržuje systém chlazení suchou studenou párou. „Teplota, která je standardně na prodejní ploše, nemusí být z hlediska čerstvosti úplně ideální. Průběžné chlazení suchou studenou párou nám pomáhá udržovat vhodnější prostředí a zachovat co nejdéle čerstvost, kvalitu a také vitamíny," popisuje Ivo Ředina, projektový ředitel obchodů Albert. Ovoce a zeleninu si zákazníci mohou zabalit do opakovaně použitelných Frusacků vyrobených z kukuřičného škrobu.

/media/13619/albert_jesenice_1

Fullscreen Sdílet

Obchod nabízí také možnost urychlení nákupu pomocí technologie Albert scan, přičemž Jesenice je prvním obchodem řetězce, který tento systém testuje. Za vchodem do prodejny zákazníci najdou ruční skenery i návod, jak použít k načítání zboží vlastní mobil. V průběhu nákupu pak můžou produkty sami scanovat a ukládat je rovnou do tašky. Novinkou je také bezobalový prodej potravin, kde si mohou zákazníci vybrat z více než deseti druhů suchých plodů nebo luštěnin a odnést si je v připravených papírových pytlících.

Letos Albert zmodernizoval či jinak upravil již třicet šest prodejen a do konce roku plánuje zlepšit nákupní zážitek přestavbou dalších téměř třiceti. Investice do rekonstrukcí se šplhá do desítek miliard korun. V loňském roce investoval do přestaveb miliardu korun.

/media/13621/albert_kampaň_pohádky

Fullscreen Sdílet

Od 5. srpna také začala v Albertu další sběratelská kampaň. Zákazníci v ní mají na výběr z edice osmi tradičních českých pohádek pod společným názvem „Pohádky na dobrou noc“. Jde o tituly jako je například Maxipes Fík, Mikeš, Krtkova dobrodružství či Pohádky Boženy Němcové. Každá kniha z této edice speciálně vytvořené pro Albert má minimálně 160 stran. V nabídce jsou také tři zajímavé encyklopedie. Kampaň je připravena ve spolupráci s Albatrosem a potrvá do 22. září nebo do vyčerpání zásob.

-zue-

# retail # Albert # Albatros Media # scan

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.