Albert spouští věrnostní kampaň na přípravu ranní kávy

V nové sběratelské kampani Albert nabízí nádobí či kávovar k přípravě ranní kávy.

Út 2. února 2021 07:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15619/letošní-první-sběratelská-kampaň-alberta-potěší-zejména-milovníky-kávy

Fullscreen Sdílet

/media/15619/letošní-první-sběratelská-kampaň-alberta-potěší-zejména-milovníky-kávy

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Albert startuje 3. února novou věrnostní kampaň, v níž mohou zákazníci za nasbírané body za nákup pořídit za výhodnější cenu hrnky na doma i na cesty, sklenice, kávovar Nescafé Dolce Gusto Infissima či rychlovarnou konvici Tefal.

„Ráno dělá den a bez kávy si jej umí představit málokdo. Proto jsme se rozhodli zákazníkům jejich vstávání vylepšit. V naší kampani najdou nejlepší pomocníky na přípravu stylové snídaně,“ vysvětluje Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert a doplňuje „Hrnek a sklenici na přípravu kávy jsme navrhli ve stejném stylu, jako je naše exkluzivní značka kávy Perla, která je u zákazníků velice oblíbená.“  

Za každý nákup v hodnotě nad 200 korun obdrží zákazníci v obchodech Albert jeden bod. V této kampani sbírají celkem deset bodů, z toho dává dva body Albert jako dárek. Zákazníkům tedy stačí dosbírat jenom osm bodů. Ty pak promění obchodě Albert za nabídku produktů značky Tefal, Guzzini a Kahla a další kuchyňské nádobí či kávovar Nescafe Dolce Gusto se slevou až 90 %. 

Věrnostní kampaň se na supermarketech a hypermarketech tentokrát liší. Zákazníci najdou v nabídce hypermarketů rozšíření ještě o bílý hrnek, cestovní hrnky, konvice na kávu či šálek s podšálkem značky Perla. Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert od 3. února a potrvá do 16. března 2021, nebo do vyčerpání zásob. 

-stk- 

# Albert # věrnostní kampaň # káva # Tefal # nádobí # sběratelská kampaň # Nescafé Dolce Gusto

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.