Billa startuje věrnostní kampaň s nádobím KitchenAid
V nové věrnostní kampani Billa nabízí zákazníkům za nasbírané body se
slevou nádobí a pomůcky do kuchyně KitchenAid.
V nové věrnostní kampani Billa nabízí zákazníkům za nasbírané body se
slevou nádobí a pomůcky do kuchyně KitchenAid.
Penny startuje novou věrnostní kampaň, v níž mohou zákazníci získat za
nasbírané body nádobí a spotřebiče Vivess se slevou.
Penny se v nové věrnostní kampani spojuje se značkou kuchyňských
produktů Vivess.
Billa odstartovala novou věrnostní kampaň s kuchyňským nádobím
MasterChef.
Ve své první letošní věrnostní kampani nabízí Penny nádobí a
spotřebiče do kuchyně značky Berlinger Haus se slevou až 66 %.
Lidl spouští 10. října novou sběratelskou kampaň. Nabídne v ní sady
dětského nádobí s Krtečkem.
# Aktuality # Marketing # Retail
Nádobí značky Fabini zaznamenalo loni obrat téměř 19 mil. Kč. Plánuje
expanzi do Itálie a nevylučuje otevření vlastního showroomu v Praze.
V nové sběratelské kampani Albert nabízí nádobí či kávovar
k přípravě ranní kávy.