Airwaves v nové kampani vyzývá k „surfování na vlnách“

Nová kampaň značky Airwaves přirovnává silný mentolový efekt žvýkaček k obřím plícím nebo surfování na vlnách.

Po 12. května 2025 13:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/3gwlrztl/airwaves_surfuj-na-vlnach

Fullscreen Sdílet

/media/3gwlrztl/airwaves_surfuj-na-vlnach

Fullscreen Sdílet

Značka žvýkaček Airwaves představuje novou evropskou kampaň „Surfuj na vlnách Airwaves“, která běží i na českém trhu. Staví na spotřebitelských komentářích a recenzích na sociálních sítích, kde silný mentolový efekt popisují „jako mít obří plíce“ nebo „jako kdyby se vám rozsvítila ústa a nos“.

„V dnešním rychlém světě všichni nevyhnutelně zažíváme chvíle nudy, kdy potřebujeme povzbuzení,“ uvádí Reka Toth, Senior Brand Manager Gum pro Střední Evropu ve společnosti Mars Wrigley, a dodává: „Airwaves nabízí tak intenzivní nakopnutí, že se mu žádná jiná žvýkačka nevyrovná, a provětrá jak ústa, tak mysl. Nová kampaň ,Surfuj na vlnách Airwaves‘ zachycuje tento jedinečný okamžik a čerpá inspiraci přímo od našich vášnivých fanoušků, kteří to popisují nejlépe.“

Pod kampaní je podepsána agentura T&P ve spolupráci s EssenceMediacom, Weber Shandwick a Born Social.

-stk-

# reklama # kampaň # Mars # Airwaves # žvýkačky

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.