Airwaves v nové kampani vyzývá k „surfování na vlnách“
Nová kampaň značky Airwaves přirovnává silný mentolový efekt žvýkaček
k obřím plícím nebo surfování na vlnách.
Nová kampaň značky Airwaves přirovnává silný mentolový efekt žvýkaček
k obřím plícím nebo surfování na vlnách.
Světovou federaci inzerentů zažalovala sociální síť X kvůli tomu, že se
měla podílet na reklamním bojkotu platformy Elona Muska.
Umělou inteligenci nepouští firmy jen do přípravy komunikace, ale
využívají ji i při vývoji nových produktů.
Orbit přichází se změnou obalů svých žvýkaček. Zároveň představuje
iniciativu #Colorfidence, s níž chce podpořit individualitu a osobitost.
Značka Maltesers, pod níž společnost Mars vyrábí čokoládové bonbony,
uvedla novou kampaň, která se zaměřuje na podporu zdravé komunikace ve
vztazích.
Mediální agentura MediaCom rozšířila své portfolio o několik nových
klientů. Obhájila také práci pro společnost Mars.
Mars si pro PR a influencer marketing na čtyřech trzích volí agenturu MSL.
Značka žvýkaček Orbit v nové kampani ukazuje, jak to bude vypadat, až se
život vrátí zpět do normálu.