Air Bank se v kampani přenáší do „říše nočních můr“

Air Bank spustila novou reklamní kampaň, v níž chce přenést diváky do „říše nočních můr“. Bankéř v podání Tomáše Měcháčka se nově představí ve volnočasovém outfitu.

St 23. června 2021 14:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17258/airbank_nocnimura

Fullscreen Sdílet

/media/17258/airbank_nocnimura

Fullscreen Sdílet

Air Bank odstartovala novou reklamní kampaň, v níž opět pracuje s konceptem dvou světů, reprezentovaných dvojicí známých bankéřů v podání Tomáše Měcháčka a Tomáše Jeřábka. Ti se tentokrát přesouvají do říše nočních můr, které budí bankéře -ní banky.

Cílem kampaně je upozornit na šíři nabídky Air Bank – například na možnost vzít si hypotéku, založit dětem bankovní účet s dětskou aplikací pro jednoduchou kontrolu kapesného, využít splátkové prázdniny u půjčky nebo si pro zhodnocení úspor vybrat už z celé řady různých investičních služeb. 

Nové reklamní spoty budou nasazovány postupně v následujících několika měsících.

Zdroj: Air Bank

Zdroj: Air Bank

Zdroj: Air Bank

Zajímavostí je, že v aktuální kampani změnil bankéř Air Bank po letech šatník. Nově se představuje ve volnočasovém outfitu.

/media/17257/airbank_satnik

Fullscreen Sdílet

-stk-

# reklama # kampaň # banka # Air Bank # finance # šatník # bankéř

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.