Tomáš Kopečný se stal jediným vlastníkem Scholz & Friends
				Tomáš Kopečný převzal stoprocentní kontrolu nad reklamní agenturou Scholz
& Friends. Dosud vlastnil 75% podíl.
		
		
	
				Tomáš Kopečný převzal stoprocentní kontrolu nad reklamní agenturou Scholz
& Friends. Dosud vlastnil 75% podíl.
		
		
	
				Správu sociálních sítí pro Hornbach zajistí na českém a slovenském
agentura Česká produkční.
		
		
	
				Mediální agentura Media Investments je v konkurzu. Svoji činnost ale od
loňského roku fakticky nevykonává.
		
		
	
				Do agentury, která stojí za úspěchem značky bot Vasky, vstupuje Tomáš
Vondráček, tvůrce hackathonu #Známkamaráda.
		
		
	
				Agentura Allmedia4U mění svůj název. Nově bude působit jako Insighters.
		
		
	
				Agentura Kantar a rozvozová služba Wolt budou sídlit ve stejné budově jako
skupina WPP.
		
		
	
				Pražská agentura Triad nastoupili Vierka Šteffeková, Maroš Hamorský a Jan Šimek.
		
		
	
				Výrobce zdravotnických lůžek Linet volí pro přípravu komunikace nejen pro
americký trh agenturu Outbreak.
		
		
	
				Finanční skupina KB si v mediálním tendru opět vybrala agenturu PHD.
		
		
	
				Zlínskou pobočku agentury Comtech Can povede Vladimír Procházka. Chce
získávat více moravských klientů.