VCCP globálně spouští svou herní divizi VCCP+
VCCP chce s novou divizí přiblížit značkám a marketérům gaming.
VCCP chce s novou divizí přiblížit značkám a marketérům gaming.
Kreativním ředitelem agentury Momentum Czech Republic se stal Rado Jankovič,
který dosud pracoval v Triadu.
Komunikační agentury sdružené v profesní asociaci AKA přicházejí
s kampaní, která veřejnosti ukazuje, jak lze pomoci Ukrajině. Vyzývají
také zadavatele a influencery, aby nepodporovali dezinformace.
Tým pro influencer marketing v PR agentuře MSL povede Adéla Vašíčková.
Kateřina Matásková bude mít v AMI Communications na starosti nový byznys a strategické řízení zakázek.
Sociální sítě značky energetického nápoje Big Shock! nově spravuje
agentua Story TLRS.
PR aktivity společnosti Danone od ledna letošního roku zajišťuje agentura
Neopublic.
Agentura Marketup se domnívá, že jednání zakladatele agentury Pickerly bylo
neetické. Ten to odmítá.
GroupM vytváří digitální hub, do kterého začleňuje specialisty na
digitální komunikaci z celé své skupiny včetně H1.cz. Role Chief Digital
Officer se ujímá Ondřej Bartůněk.
Martin Peška, který předchozích osm let strávil v digitální agentuře
Marketup, založil novou agenturu Pickerly.