Autor textu MediaGuru
Představujeme shortlist deseti nejlepších kampaní za říjen, který
sestavuje reklamní hitparáda Art Directors Club.
Ve spolupráci s Art Directors Club (ADC) zveřejňujeme výběr 10 nejlepších kampaní, které byly v říjnu vytvořeny na českém trhu. Která z nich vyhrála nejnovější AdParádu, se dozvíte v podcastu ADC Kitchen, který si můžete poslechnout na platformách Soundcloud, Spotify a Apple. Kdo je vítězem, napovídá opět host podcastu, kterým tentokrát byl Luboš Vacke z Creative Embassy.
V nové kampani představuje Datart službu vlastní dopravy i možnost vyzvednutí zboží do 30 minut od objednání. Pod kreativou je podepsána agentura WMC/Grey. Produkci zabezpečil Punk Film a režii Martin Duda.
Podzimní kampaň české internetové jedničky Seznam.cz má za cíl podpořit službu Vyhledávání a stahování aplikace Seznam.cz do mobilních zařízeních. Na pohádkovém spotu se Vševědem spolupracoval in-house tým s agenturou Flux Films a režisérem Adamem Vopičkou.
Poskytovatel rovnátek Svět rovnátek přišel po několika letech na trhu s první velkou brandovou kampaní, jež staví na patáliích upíra žijícího v moderní době. Za strategií a kreativou stojí agentura Brain One. Produkci měla na starosti společnost Boogie Films. Jejich režisérem je Jiří Horenský.
Pražské kino Aero představilo své nové znělky. Se sloganem „Jeden film nestačí“ pracuje s odkazy na několik filmů a filmových hrdinů. Režie se ujal Jan Vejnar, produkci zajistila Kamila Dohnalová.
Se sloganem „Celý svět sportu ve vaší kapse“ podporuje společnost Livesport svou službu FlashSport, agregátor sportovního online zpravodajství. Za konceptem kampaně stojí Michal Pastier. Jako copywriteři se na kampani podíleli Pavel Hacker a Ondřej Vichnar. Kampaň produkovala společnost Cinemania, režie se ujal Filip Racek.
Agentura VCCP připravila pro Mlékárnu Hlinsko novou kampaň značky Tatra. Nový spot ukazuje kraj Vysočinu jako místo, kam směřují všechny české stračeny. Produkci zajistila společnost Videolabel s režisérem Petrem Němečkem.
Filozofické fakulty tří českých univerzit – Univerzity Hradec Králové, Ostravské univerzity a Univerzity J. E. Purkyně – se spojily a společnou mafiánskou kampaní se snaží zlepšit vnímání humanitních oborů. Kreativa i produkce je dílem společnosti Action Please. Režisérem spotů a autorem námětů je Radim Dittrich.
Společnost Škoda Auto si po celý letošní rok připomíná významné výročí. Před 125 byly v Mladé Boleslavi položeny její základy. Ústředním nástrojem kampaně, jež je nejrozsáhlejší v dějinách automobilky, se stala videa ze série Jedno století nestačí, která vznikla pod taktovkou režiséra Jarka Plouhara. Na kampani se podílejí agentury Peppermint, Zaraguza a PHD.
Bageterie Boulevard: „Hladový umělec“ – OAK
Řetězec Bageterie Boulevard zareagoval na nedávný výrok prezidenta Miloše Zemana: „Umělci vytvořili svá nejkrásnější díla tehdy, když byli hladoví.“ Do nabídky zařadil novou bagetu Hladový umělec, z každé prodané věnuje firma 10 korun divadlům. Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou OAK Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka.
Spolupráci značky Nike a barcelonské street fotbalové komunity představuje spot „I have everything“. Jeho realizaci zaštítila česká produkce Creative Embassy ve spolupráci s Nike, No Limits Collective a Belushis. Režisérem spotu, jehož užití se plánuje zejména na sociálních sítích, na obrazovkách při turnajích a v místě prodeje, je Luboš Vacke. Spoluautorem kreativního konceptu je Tomáš Novotný.
-stk-
# Art Directors Club # ADC # ADC Kitchen # podcast # reklamní hitparáda # AdParáda # reklama
Autor textu MediaGuru