AdParáda: První místo pro „Bezpečný domov“ od Ikea
Kampaň „Společně za bezpečný domov“, kterou pro Ikea vytvořila
agentura Triad Advertising, vítězí v poslední letošní AdParádě.
Kampaň „Společně za bezpečný domov“, kterou pro Ikea vytvořila
agentura Triad Advertising, vítězí v poslední letošní AdParádě.
Kampaň „Bejvávalo dobře“ Národního muzea od agentury Espresoo se
dostala do čela aktuální AdParády.
„Závistivá“ kampaň upozorňující na letošní ADC Czech Creative Awards
se stala vítězem letní reklamní hitparády.
Značka Staropramen se dostala se svou kampaní „Reprezentovat je pro nás
nejvíc“ do čela červnové reklamní hitparády.
Do čela květnové reklamní hitparády se dostala kampaň České asociace
pojišťoven a BESIP.
Dubnovému žebříčku reklamní hitparády vévodila reklama pivní značky
Braník.
Březnový žebříček reklamní hitparády ovládly spoty s pamětníky od
České spořitelny a Paměti národa.
Další žebříček reklamní hitparády ovládl spot Fotbalové evoluce,
v němž figurují Čtvrtníček, Trojan, Panenka, Ujfaluši, Koller či
Šmicer.