Autor textu MediaGuru
Přinášíme shortlist deseti nejlepších kampaní za srpen, který sestavuje
reklamní hitparáda Art Directors Club.
Ve spolupráci s Art Directors Club (ADC) přinášíme výběr 10 nejlepších kampaní, které byly vytvořeny v tuzemsku během srpna. Která z nich vyhrála nejnovější AdParádu, se dozvíte v podcastu ADC Kitchen, který si můžete poslechnout na platformách Soundcloud, Spotify a Apple. Vítěze však můžete uhodnout i podle hosta, kterým byl Jiří Kejval z Českého olympijského výboru. Rozhovor s ním si můžete přečíst zde.
Nebankovní poskytovatel půjček Zaplo Finance mění komunikační koncept. Nově pracuje se sloganem „Tak jo!“, který má fungovat jako zaklínadlo na všechna přání klientů. Kreativa vznikla v agentuře Scholz & Friends, spoty režírovalo duo Mugshots pod taktovkou produkce Woobetz. Digitální podporu připravila agentura Fragile.
Gambrinus v rámci své kampaně „Kopeme za fotbal“ pořádá akci „Výkopná“ s Pavlem Horváthem v hlavní roli. Chce tak podpořit amatérský fotbal i komunitní život na vesnicích. Pod kampaní je podepsána agentura Triad Advertising, online a kino spoty vznikly v produkci Stink Films v režii Jakuba Koháka.
Česká značka Madmonq, která vyrábí doplněk stravy pro hráče, uvádí novou limitovanou edici. Tu podporuje kampaní #darkmonqstories s názvem „Protože temný chvíle ti dávaj sílu zazářit“, jež reaguje na negativní události, které v poslední době otřásli gaming a streaming komunitou. V sérii videí vystupuje pět českých streamerů, kteří otevřeně promluvili o svých temných chvílích.
Internetový obchod s elektronikou CZC.cz v nové kampani reaguje na to, že lidé z rodinného rozpočtu kupují jen to, co je potřeba a odkládají pořizování věcí, které si opravdu přejí. Kampaň opět rozvíjí koncept dvojek a bojuje za jejich práva. Patrik Hezucký se tentokrát proměnil v chytrého hlasového asistenta. Autorem kreativy je DDB Prague, spoty režíroval Matěj Šámal.
Plakáty k premiéře filmu horolezkyně Kláry Kolouchové K2 Vlastní cestou v pražském kině Lucerna vytvořila agentura VCCP. Použila k tomu metody, které kopírovaly podmínky náročného výstupu na osmitisícovku.
Nejvíc hořké pivo v historii pivovaru Radegast Ratar podporuje kampaň, v níž se hrdina na beskydské samotě setkává s vlkem, který útočí na jeho ovce. Kreativa pochází z dílny agentury Boomerang Communication. Spot produkovala společnost Armada Films, režie se ujal Maroš Milčík.
Obchodní řetězec Billa spustil v Česku novou dlouhodobou strategickou kampaň, skrze niž bude budovat a potvrzovat svou roli experta na potraviny a jejich kvalitu. S claimem „Když jde o jídlo, Billa myslí na vše“ staví komunikaci na desítkách faktů o jídle. Koncept vytvořila agentura McCann Prague, produkci zajistila společnost Bistro Films, režii Jasmina Blažević.
Český olympijský výbor připravil interně kampaň „Silnější pro život“, s níž chce ukázat, že i malé změny přispějí k posílení zdraví. Pro kampaň byl využit mediální prostor, který byl rezervován pro olympijské hry v Tokiu 2020. Režie spotů se ujal Tomáš Mašín. Autorem fotografií je Herbert Slavík.
Sázková společnost Tipsport zdůrazňuje v nové kampani komunitní prvky svých produktů. Využívá k tomu špičkové české sportovce, s nimiž dlouhodobě spolupracuje, například s Ester Ledeckou, Bořkem Dočkalem, Bárou Hermannovou, Markétou Nausch Slukovou a dalšími. Na kreativě, kterou si společnost řídila in-house, sázkovka spolupracovala s freelancery, produkci svěřila společnosti Woobetz, režii Jakubu Švejkarovi. Supervizi tvorby spotů za Tipsport měl Rudolf Rokoš.
V rámci nového kreativního konceptu „Doba gigová“ podporuje Vodafone své nové služby Gigabit internet. Kampaň odstartovala celonárodní výzvou na casting, v němž se hledala tzv. giga rodina. Pod kreativou je podepsána agentura McCann Prague, produkci obstarala Procoma. Režijně se spotů zhostil Ondřej Sokol.
-stk-
# Art Directors Club # ADC # ADC Kitchen # podcast # reklamní hitparáda # AdParáda # reklama
Autor textu MediaGuru