Autor textu MediaGuru
Přinášíme červnový shortlist deseti kampaní reklamní hitparády Art
Directors Club.
Ve spolupráci s Art Directors Club (ADC) přinášíme výběr 10 nejlepších kampaní, které vznikly na českém reklamním trhu během června. Která z nich vyhrála nejnovější AdParádu, se dozvíte v podcastu ADC Kitchen, který si můžete poslechnout na platformách Soundcloud, Spotify a Apple. Vítěze však může napovědět i přítomnost hosta – Jiřího Rákosníka, marketingového ředitele jednoho českého online supermarketu.
Direct pojišťovna ve své nové kampani změnila vizuální styl. Dosavadní stříhánky nahradily hrané scénky z nepříliš povedeného prvního rande. Kreativní koncept vytvořila agentura Brain One. Natáčení se chopila produkce Bumerang Film ze Zlína, spoty režíroval Štěpán Fok Vodrážka.
McDonald’s představil nový imageový spot a s ním i nový koncept, který se postupně promítne do celé komunikace řetězce. Staví na příběhu ptáčka, který pozoruje život lidí kolem a oslavuje malé každodenní radosti. Kreativa pochází tradičně z dílny agentury DDB. O produkci se postarala společnost Bistro Films pod režisérskou taktovkou Marka Partyše.
Sex není jedinou cestou k dítěti, rodičem se může člověk stát i díky pěstounství. To ukazuje nový spot kampaně Díky pěstounství spolku Dobrý start. Autorem spotu je režisér Jan Látal s agenturou Nice!.
Pod heslem „Každý z nás je jeden z vás“ komunikuje Generali Česká pojišťovna v kampani svých šest tisíc poradců, kteří pomáhají lidem s jejich problémy. Kampaň je dílem agentury Isobar. Režie se ujal Roman Valent s produkčním studiem Armada Films.
Rohlík vytvořil imageový spot oslavující dobré jídlo, pozitivní charakter lidí i návrat ke kořenům. Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativním duem Wilhelm Kinga. Produkci zajistila společnost Bistro Films. Režii měl na starosti Marek Partyš.
České dráhy v nové kampani podporují aplikaci Vlakem na výlet. Tváří je opět Ivan Trojan, který se vydává jako pankáč se svou rodinou na Punkvu. Kreativa vznikla v dílně agentury Havas Prague. Produkci zabezpečila agentura Total HelpArt, režie se ujal Ondřej Trojan.
Během letní aktivace se Kofola rozhodla zaměřit na restart ochromené gastronomie. Zákazníci mohou z vybraných podniků zasílat papírové i elektronické pohlednice. Kampaň je dílem agentury WMC Grey.
Nealkoholické pivo Birell rozvíjí svůj koncept „Chuť zážitků“. Inspiruje se postavou dědy Homolky z filmu Ecce homo Homolka. Ve spotu zaznívá jeho známý monolog oslavující krásu a nádheru souznění s přírodou. Pod kreativou je podepsána agentura VCCP Prague. O produkci se postarala společnost Armada Films s režisérem Tomášem Řehořkem.
Prague City Tourism zve české turisty k návštěvě hlavního města. Tváří komunikace je Matěj Ruppert, který nabízí krajanům symbolický zlatý klíč k metropoli. Kreativa je dílem Brainz Studios. Produkčně se na kampani podílela společnost Boogie Films. Natáčení probíhalo v režii Novák & Nguyen.
Nový produkt Bohemia Sekt Ice propaguje kampaň z prostředí letní party na ledových krách. Kreativa pochází z dílny agentury WMC Grey. Produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Prokopem Motlem.
-stk-
# Art Directors Club # ADC # ADC Kitchen # podcast # reklamní hitparáda # AdParáda # reklama # kampaň
Autor textu MediaGuru