Adform spouští prediktivní publika od Comscore

Služba Comscore Predictive Audiences cílí, měří a omezuje frekvence bez použití cookies třetích stran.

/media/11068/vyzkum_grafy

Fullscreen Sdílet

/media/11068/vyzkum_grafy

Fullscreen Sdílet

Reklamní platforma Adform rozšířila partnerství s výzkumnou společností Comscore. Zákazníkům Adformu prostřednictvím služby Comscore Predictive Audiences má poskytnout větší flexibilitu při cílení, měření a omezování frekvence bez použití third-party cookies.

Comscore Predictive Audiences umožňuje inzerentům oslovit publikum identifikované na základě počátečního souboru údajů o spotřebitelích, které splňují požadavky na ochranu soukromí a souvisí se spotřebními vzorci napříč platformami. Kampaně lze cílit na základě různých kritérií, včetně demografických údajů, zvyklostí při sledování televize nebo zohlednění životní fáze, herního chování, zájmů a dalších.

„Vzhledem k tomu, že se rychle blížíme ke světu bez cookies, musí být inzerenti schopni zachovat účinnost svých kampaní, aniž by museli dělat kompromisy v oblasti ochrany soukromí," uvedla Rachel Gantz z Comscore.

-mav-

# Adform # cílení # cookies třetích stran # Comscore Predictive Audiences # publikum

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.