Autor textu MediaGuru
Přinášíme dubnový shortlist reklamní hitparády Art Directors Club.
Ve spolupráci s Art Directors Club (ADC) přinášíme výběr 10 nejlepších kampaní, které vznikly za duben na českém trhu. Která z nich vyhrála nejnovější reklamní hitparádu, se dozvíte v podcastu ADC Kitchen, kterou si můžete poslechnout na platformách Soundcloud, Spotify a Apple.
První z prací agentury One of A Kind (OAK), za kterou stojí Tereza Svěráková a Tomáš Dvořák, je dobročinný projekt pro řetězec Bageterie Boulevard. Pod heslem „Jedeme k těm, kteří jedou dál“ v něm Kristián Hynek a další profesionální cyklisté rozvážejí polévky pracovníkům odebírajících testovací vzorky na koronavirus. Spot režíroval Tomáš Brožek.
V době koronaviru Innogy připravila narychlo novou reklamní kampaň, natočenou na mobilní telefon hercem Pavlem Šimčíkem.
S cílem omladit značku vyšla značka Bohemia Chips s novým konceptem „Nové pověsti české“. Režie i voiceoveru se ujal Petr Čtvrtníček.
Před samotným spuštěním komunikovala nová zpravodajská stanice CNN Prima News kampaní, ve které stavěla na zásadních momentech, které poznamenaly běh světových dějin. Kreativní koncept pochází od agentury Espresoo, část kampaně na sociálních médiích vznikla ve spolupráci s Ondřejem Hüblem.
V reakci na pandemii značka piva Krušovice dočasně změnila svůj claim „Tvoje království“ na „Naše království“. Zároveň vyzvala spotřebitele ke sdílení svých zážitků z období karantény. Spot vznikl ve spolupráci s agenturou Isobar, komunikaci na sociálních sítích zajišťuje Bistro Social.
Společnost GlaxoSmithKline (GSK), stojící za značkami jako Voltaren, Sensodyne, Otrivin, Panadol nebo Centrum, se v kampani rozhodla ocenit práci lidí v první linii. Spot vznikl v agentuře WMC Grey ve spolupráci s režisérem Jakubem Žídkem.
Švýcarský výrobce bezuhlíkové energie Alpiq se českému trhu představuje první kampaní od Outbreaku. Upozorňuje v ní na množství uhelného kouře, který spotřebiče za dobu používání produkují. Spot režíroval Petr Krejčí.
Staropramen vsadil ve své pandemické reklamě na Hynka Čermáka, jenž se mimo jiné těší na návrat k normálu – třeba do hospody. Pod kreativou je podepsána agentury Yinachi.
Air Bank ve své kampani připomíná, že její klienti mohou naprostou většinu věcí řešit po internetu. Na přípravě televizní kampaně, která zahrnuje dva spoty, se podílela agentura McCann, produkci zajišťovala společnost Filmservice. Režie se opět ujal Martin Přikryl.
Pivovar Budějovický Budvar podporuje svůj nový hořký ležák Budvar 33. Nápad pochází od agentury Kaspen/Jung von Matt, produkci zajistilo duo Wolfberg.
-stk-
# Art Directors Club # ADC # ADC Kitchen # podcast # reklamní hitparáda # AdParáda # reklama # kampaň
Autor textu MediaGuru