Zubr, Holba a Litovel hledají novou digitální agenturu

Pivovary CZ Group, pod které patří pivní značky Zubr, Holba a Litovel, chtějí najít novou digitální agenturu. 

Po 7. července 2025 13:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/26681/zubr_litovel_holba_3-čepovana-piva

Fullscreen Sdílet

/media/26681/zubr_litovel_holba_3-čepovana-piva

Fullscreen Sdílet

Pivovary CZ Group, spadající do skupiny Kofola ČeskoSlovensko, hledají kreativní digitální agenturu, která pomůže značkám Zubr, Holba a Litovel s komunikací v digitálním prostředí. Cílem je dlouhodobě budovat silnou online přítomnost každé značky s důrazem na autentičnost a moderní přístup.

„Nehledáme správce kanálů. Hledáme tým, co chápe digitál jako prostor pro příběh, emoce a autenticitu,“ upřesňuje Ondřej Roček, marketingový ředitel skupiny PCZG, a dodává: „Chceme fakt někoho, kdo umí v sobě i v našem digitálu probudit nejen zubra, ale i publikum.“

Od agentury skupina očekává pochopení, že digitál není jen kanál, ale prostor s potenciálem i duší, tah na branku, cit pro české pivo a odvahu tvořit jinak, a také uchopení třech různých značek – každou s vlastním příběhem a publikem.

Ukázku, jak vypadá pojetí kreativní tváře s charakterem, mohou agentury posílat do pátku 18. července. V jednom dokumentu či videu  by měly popsat, jak by každou značku oživily v digitálu, a to na e-mailovou adresu: martin.musila@pivovarygroup.cz. 

-stk- 

# pivo # tendr # Litovel # výběrové řízení # Pivovary CZ Group # Holba # Zubr # digitální agentura

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.