Na trh vstupuje nová značka MG Nutrition
Za novou značkou MG Nutrition stojí nutriční terapeutka Markéta
Gajdošová, prvními produkty jsou proteinové tyčinky.
Za novou značkou MG Nutrition stojí nutriční terapeutka Markéta
Gajdošová, prvními produkty jsou proteinové tyčinky.
Značka Twiggy zahajuje spolupráci se společností Druid CZ, s níž
představí v lednu novou produktovou řadu.
Pozitivní reakce na vánoční reklamy převažují u české populace nad
negativními. Zjištění přináší výzkum ResSolution Group.
# Aktuality # Reklama # Marketing
NADA Research a Nielsen se zaměřily na tržní kategorii televizorů
z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a znalosti
firemních značek.
Letošní ročník konference Brand Restart z produkce Taste Academy přinesl
především potvrzení, že mít dobrou strategii je důležitější než
mít plán.
V době stále rostoucí e-commerce se kamenný obchod mění v prostor,
v němž značky mají možnost budovat důvěru u svých zákazníků.
S novou značkou OlaOla chtějí Martin a Lucie Bernátkovi zpřístupnit
dlouhověkost každému. Nabídne dostupné suplementy i sebediagnostiku.
Až 64 % Čechů je jedno, jestli je značka eticky, nebo sociální
zodpovědná, chtějí zejména kvalitní produkty, vyplývá z aktuální
studie Ipsosu.
Značky v pivním segmentu stabilně rostou ve znalosti, v reklamě
„útočí“ Krušovice, ukazují data NADA Research.
Až 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké,
nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.