Poštovní spořitelna spustila rebrandovací kampaň
Od začátku června do konce července komunikuje Poštovní spořitelna
změnu názvu.
Od začátku června do konce července komunikuje Poštovní spořitelna
změnu názvu.
Pražská pobočka reklamní agentury Zaraguza získala v závěru roku nové
klienty a obhájila práci pro Škoda Auto.
V nové brandové kampani prezentuje automobilka Škoda Auto své dlouhodobé
aktivity a klade důraz na odpovědnou budoucnost.
U příležitosti letošního MS v hokeji připravila Škoda Auto kampaň se
Sašou Rašilovem v hlavní roli.
Vedení české pobočky reklamní agentury Zaraguza se ujímá Petr Havlíček.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka energetického nápoje Big Shock! vstupuje do nové kategorie. Kampaní
představuje tři příchutě své ledové kávy.
Na českém a slovenském trhu vznikla nová agentura Darwin and the Machines.
Zaměřit se chce na dlouhodobou efektivitu.
ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Jindru a Jindru nahradí
modrý chameleon.