Hrubé investice do reklamy za sedm měsíců rostly o 13 %
Hrubé investice do nákupu reklamního prostoru v médiích se za prvních
sedm měsíců roku zvýšily o téměř 13 %.
Hrubé investice do nákupu reklamního prostoru v médiích se za prvních
sedm měsíců roku zvýšily o téměř 13 %.
Zpomalení ekonomiky začne reklamní trhy skutečně ovlivňovat až v druhé
půlce roku 2022 a především v průběhu 2023, naznačuje prognóza
společnosti Magna.
V druhé části rozhovoru pro Atmedia komentuje Martin Nováček aktuální
trendy v konzumaci médií a dopady, jaké mají na oslovování jednotlivých
cílových skupin.
Atmedia přináší poslední část rozhovoru s Laurou Kropf, ředitelkou
vztahů s 44 televizními stanicemi, které obchodně zastupuje maďarské
mediální zastupitelství Atmedia.
Twitterová inzerce se může snadno ocitnout vedle příspěvků plných
nenávisti a fake news, varují aktivisté. Elon Musk chce navíc od firemních
profilů vybírat peníze.
Média a velké značky zdarma přenechávají reklamní čas na televizních
obrazovkách pro spot AKA na podporu pomoci pro Ukrajinu.
Za loňské období leden až listopad investoval nejvíce do reklamy
v segmentu lihovin Jack Daniel’s.
Dvouciferný růst reklamních výnosů zaznamenává letos internetová
jednička Seznam.cz. S ohledem na situaci na trhu připravuje po třech letech
pro rok 2022 navýšení cen reklamy v průměru o jednotky procent, které
se ale u různých formátů bude lišit, říká obchodní ředitel
Tomáš Búřil.