Žabka začíná v rámci onlinu spolupracovat se službou Wolt

Žabka začíná v online prodejích spolupracovat s kurýrní službou Wolt. Ta bude v rámci pilotního provozu zatím dostupná v Praze a Brně pro 10 obchodů.

/media/16771/žabka_wolt_1

Fullscreen Sdílet

/media/16771/žabka_wolt_1

Fullscreen Sdílet

Síť prodejen malého formátu Žabka vzhledem k nárůstu zájmu zákazníků o online nákupy rozšiřuje možnosti objednání a doručení nákupů. Nově zahájila spolupráci s kurýrní službou Wolt.

„Častější využívání online nákupů patří k trendům posledního roku. Tímto způsobem nakupování máme možnost oslovit širší spektrum zákazníků, kteří by jinak u nás běžně nenakupovali. V rámci nové spolupráce se společností Wolt nabídneme zákazníkům na 850 položek v rámci celé šíře našeho sortimentu a vedle doručení domů je možná i varianta vyzvednutí na prodejně,“ vysvětluje Radim Lunda, generální ředitel sítě obchodů Žabka v ČR.

Služba bude dostupná zákazníkům v Praze a Brně, v rámci pilotního provozu se do ní zapojí deset obchodů a doručovat se bude do 30 minut. Postupně Žabka plánuje přidat další prodejny.

Možnost online nákupu nabízí síť prodejen již více než rok a to od loňského dubna, kdy začala spolupracovat s aplikací Bolt Food. V současnosti je dostupná na 39 obchodech a na výběr přes 800 položek.

-zue-

# Tesco # online # Wolt # Bolt # Žabka

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.