Za fintech start-up Lemonero komunikuje Rubikon PR

Fintech start-up Lemonero si na komunikaci vybírá agenturu Rubikon PR.

Po 5. září 2022 07:20 1 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/22137/lemonero

Fullscreen Sdílet

/media/22137/lemonero

Fullscreen Sdílet

Fintech start-up Lemonero, který poskytuje růstové financování pro e-shopy, si pro mediální komunikaci v Česku i zahraničí vybral agenturu Rubikon PR. Ta bude zajišťovat veškerou produktovou i korporátní mediální komunikaci. Spolupráce započala tiskovým oznámením o stamilionové investici od Komerční banky. 

Hlavním záměrem spolupráce je zviditelnění aktivit v tuzemsku i zahraničí a celkové zvýšení povědomí. „Lemonero čerstvě získalo stamilionovou investici a chystá se rozšířit své působení dál do zahraničí. Právě kvůli tomuto velkému mezníku jsme se rozhodli pro komplexnější rozvoj naší mediální komunikace a navázání spolupráce s agenturou, která má s technologickými z našeho oboru klienty zkušenosti. Věříme, že je Rubikon PR tou správnou volbou. Už nyní vidíme výsledky,” říká o spolupráci Jan Laštůvka, zakladatel a CEO společnosti Lemonero. 

-stk- 

# agentura # komunikace # PR # start-up # fintech # Rubikon PR # Lemonero

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.