WPP pracuje na globální kampani pro ukrajinskou vládu

Nová pro bono kampaň má globálně podpořit Ukrajinu jako zemi otevřenou byznysu.

Po 27. června 2022 07:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20066/ukrajina_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/20066/ukrajina_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Skupina WPP uzavřela partnerství s ukrajinskou vládou a začala pracovat na pro bono globální kampani, jejímž cílem je přilákat do země investory a pomoci jí s obnovou ekonomiky. Podílet se na ní budou agentury z Ukrajiny, Polska a České republiky.

Iniciativa s názvem „Advantage Ukraine“ ukáže různorodost expertízy i talentů na Ukrajině napříč sektory, včetně zemědělství, technologie, vzdělání a kreativních průmyslů. Cílit bude na možné investory jednak v regionu, jednak i po světě. 

„Jsem nesmírně hrdý na to, že jsme od samého počátku součástí hlavního česko-ukrajinsko-polského projektového týmu. Spolupráce s dalšími kolegy z Rumunska, Slovenska a Maďarska a přítomnost kolegů z Ogilvy a VMLY&R Ukrajina v Praze velmi pomáhá autentičnosti a vytváří skvělého skupinového ducha, který je v WPP tak silný. Na výsledek se opravdu těším,“ dodává David Lhota, Country Manager WPP pro Českou republiku. 

Na kampani pracuje Zuzana Kabelková z české pobočky Ogilvy, jež je odpovědná za strategii společně s EMEA i ukrajinským týmem. Na kreativě se podílí rovněž česká Ogilvy. Média má na starosti GroupM. O PR se stará Hill+Knowlton Strategies. Podílí se také Landor & Fitch.

-stk- 

# reklama # kampaň # Ogilvy # WPP # GroupM # Ukrajina # Hill+Knowlton Strategies # Landor & Fitch

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.