Kláštorná Kalcia rozvíjí v kampani magický příběh
Kláštorná Kalcia přichází s novou televizní kampaní, v níž pracuje
s magickým příběhem síly vápníku.
Kláštorná Kalcia přichází s novou televizní kampaní, v níž pracuje
s magickým příběhem síly vápníku.
Vitana rozvíjí svůj komunikační koncept Gorilování, s nímž podporuje
své výrobky na grilování. Tentokrát v kampani pracuje s písní Václava
Neckáře.
Braník ve své nové kampani pracuje s motivem povstání Braničtích
rytiřů, kteří vzdávají hold všem, kterým záleží na jejich okolí.
Kreativa, kterou Datart představil v říjnu loňského roku, má pozitivní
ohlasy a firma od února nasazuje nový reklamní spot v podobném duchu.
Art Directors Club spouští spolu se serverem Aktuálně.cz kampaň, jež se
zaměřuje na klimatické změny.
Datart přichází od října s novým kreativním konceptem, ve kterém mladý
průvodce s nadsázkou představuje hodnoty a služby značky. Vytvořila ho
agentura WMC Grey.
MOL spouští kampaň „Natankuj a vyhraj”. Soutěží o pětileté zásoby
paliva či skútry.
Služba Rixo spouští kampaň s formátem televizní soutěže.