Walmark na kreativu značky Proenzi volí Outbreak

Společnost Walmark rozšířila spolupráci s agenturou Outbreak. Ta se bude nově starat i o značku Proenzi.

St 19. srpna 2020 15:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13797/proenzi

Fullscreen Sdílet

/media/13797/proenzi

Fullscreen Sdílet

Walmark si na kreativu značky kloubní výživy Proenzi vybírá agenturu Outbreak. Ta se tak bude starat po Prostenalu a Biopronu již o třetí značku z portfolia společnosti. 

Agentura Outbreak pro Proenzi, jež je dodavatelem Českého olympijského týmu 2019–2022, navrhla projekt Vítězství v pohybu, oslavující olympioniky, kteří přes svůj pokročilý věk sportují i dnes a jejich kondici by jim mohl leckdo mladší závidět. V rámci projektu dodá video obsah pro sociální média a další online kanály. 

-stk- 

# kampaň # tendr # Outbreak # Walmark # výběrové řízení # Proenzi # Český olympijský tým

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.