Vznikla komunikační agentura Frankline, využívá zázemí domu A11

Na českém komunikačním trhu vznikla nová agentura Frankline, zabývá se strategickou komunikací, výkonnostním marketingem a public relations.

St 18. září 2024 11:25 1 min Sdílet

# PR

/media/uw1nrw5d/frankline-pr

Fullscreen Sdílet

/media/uw1nrw5d/frankline-pr

Fullscreen Sdílet

Nově vzniklá komunikační agentura Frankline se zaměřuje na dvě klíčové oblasti: Frankline Digital, která se specializuje na výkonnostní marketing, a Frankline PR, orientovaná na strategickou komunikaci a vztahy s veřejností. Frankline Digital řídí Kateřina Deml, zatímco vedení Frankline PR má na starosti Ondřej Fér.

Agentura Frankline vznikla sloučením společností Nanosekunda a A11PR. Spolumajitelem Frankline je A11 Group zastoupená podnikatelem Danielem Šopovem.

Frankline pro své klienty využívá také technické a provozní zázemí mediálního domu A11, který provozuje mimo jiné celoplošnou televizi A11 TV. Toto zázemí umožňuje agentuře nabídnout klientům komplexní mediální podporu.

„Vznik Frankline reaguje na poptávku klientů po účinné a přímočaré komunikaci koordinované na mnoha platformách, “ uvedl Daniel Šopov s tím, že portfolio klientů nové agentury spadá především do segmentů realitního developmentu, finančních služeb, investičních fondů, zdravotnictví a farmacie.

-mav-

# agentura # komunikace # PR # Ondřej Fér # Frankline # A11 Group # Kateřina Deml

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.