Super Bowl: Reklamy ovládly celebrity, humor a nostalgie
Letošní reklamy na Super Bowl byly o poznání méně kontroverzní než
dříve, vyplývá z analýzy agentury Ipsos.
Letošní reklamy na Super Bowl byly o poznání méně kontroverzní než
dříve, vyplývá z analýzy agentury Ipsos.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V loňském roce patřil k nejsilnějším inzerentů z prodejců nábytku
řetězec XXXLutz.
Existuje několik způsobů, jak svou kreativou získat diváckou pozornost bez
nutnosti investovat miliony, píše Votějch Prokeš z agentury Behavio.
Reklamní investice do podcastů by se podle předpovědi společnosti WARC
měly meziročně zvýšit o téměř 8 % na pět miliard dolarů.
Diváci ve věku do 24 let tráví pětinu svého času určeného pro zábavu
na různých obrazovkách sledováním videí na platformách sociálních
médií, zatímco televizi věnují 16 % z tohoto času. Jiné je to ale
v generaci starší 35 let, kde sledování televize převládá. Ukazuje to
studie HUB Research.
Postavy Elona Muska a Marka Zuckerberga jsou v současné době vnímány více
negativně než pozitivně, ukazuje aktuální průzkum Pew Research Center.
Většina lidí se na sociálních sítích snaží udržet prst na tepu doby.
Krok by se spotřebiteli měly udržovat i značky, svézt se ale na každém
trendu se jim nemusí vyplatit.
Přes polovinu Čechů sleduje filmy vícekrát týdně, v kině i doma. Až
28 % lidí si je pouští denně nebo skoro denně.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V segmentu distribuce filmů byl loni nejsilnějším inzerentem snímek Tady
Havel, slyšíte mě?, ukazují data Ad Intel.
Značka či velikost obchodu nejsou pro spotřebitele tolik důležité, zjistil
průzkum Confess pro Českou distribuční.