Sex O’Clock: Afterparty dokáže změnit postoje mladých diváků
Nova se svou vzdělávací sérií Sex O’Clock: Afterparty dokáže měnit
postoje mladých, ukazuje výzkum.
Nova se svou vzdělávací sérií Sex O’Clock: Afterparty dokáže měnit
postoje mladých, ukazuje výzkum.
Více než polovina Čechů je spokojena s množstvím svého volného času.
Nejméně to ale platí pro generaci 35–54 let, která kvůli práci a péči
o rodinu vnímá menší prostor pro své koníčky, ukazují data výzkumu
ResSolution Group.
Pro českou e-commerce existuje nemalá konkurence i v zahraničí. Na
e-shopech v anglickém jazyce dnes nakupuje 18 % českých spotřebitelů.
Popularita umělé inteligence v České republice roste. Dnes ji využívá
už 60 % populace.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V kategorii sýrů patří k největším reklamním zadavatelům značka
Lučina, ukazují data monitoringu reklamy Ad Intel.
Marketéři stojí letos před otázkou, jak dosáhnout růstu bez navyšování
rozpočtů. Klíčovou odpovědí se zdá být produktivita podpořená
technologiemi, zejména AI a datovou analytikou.
# Internet & Mobil # Aktuality # Výzkum
Kyberšikana je problémem, který se dotýká už většiny českých dětí a
mladistvých ve věku 11–21 let. Vyplývá to z výzkumu, který si zadal
operátor T-Mobile.
# Reklama # Marketing # Výzkum
Investice do marketingové komunikace na českém trhu se v loňském roce
podle expertního odhadu zvýšily o 3,3 %. Oproti předchozímu roku růst
investic zpomalil, vyplývá z nových data AKA.
Mobilní telefon se stává hlavním kanálem pro komunikaci se zákazníky,
přesto má valná většina firem pro mobilní marketing nedostatečnou
strategii, ukazuje výzkum eMarketer.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Většina Čechů hraje pravidelně, pro mladší generaci jsou hry běžnou
součástí života, vyplývá z průzkumu Komerční banky.