Průzkum: Necelá pětina diváků pravidelně vaří podle TV pořadů
Necelá pětina respondentů do průzkumu pro Axocom uvedla, že pravidelně
vaří podle televizních pořadů.
Necelá pětina respondentů do průzkumu pro Axocom uvedla, že pravidelně
vaří podle televizních pořadů.
Téměř tři pětiny respondentů poslední vlny průzkumu CEDMO Trends
nedokázaly správně určit, co znamená „deepfake”.
Tři čtvrtiny Čechů se označují za průměrné bohaté. Z investičních
či spořících produktů využívají nejčastěji spořící účet, ukazuje
průzkum Ressolution Group.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejsilnějším inzerentem byla loni v segmentu herního softwaru značka
Innogames.com, mezi produktovými značkami hra Forge of Empires.
Expertní výzkumný tým agentury Ressolution Group rozšiřují Kristýna
Kamlarová a Vojtěch Růžička.
Ne každá reklama Super Bowlu musela mít letos celebrity nebo přehnaný
humor, aby byla efektivní a úspěšná, ukazuje analýza Ipsosu.
Až 69 % Čechů nakupuje na internetu, 56 % přes sociální sítě.
Pravidelně nakupující objednají online více než čtyři balíky
měsíčně.
Dopřát si není v době ekonomické krize nic neobvyklého. Činí tak
dokonce většina spotřebitelů napříč společností.
Až třetina novinářů a novinářek zvažuje odchod z redakcí. Vadí jim
nízké příjmy, pracovní přetížení a obtížné slaďování práce a rodiny, ukazuje výzkum Ženy v médiích.
Samoobslužné pokladny vnímají čeští spotřebitelé pozitivně, reálně
ale u nich stále vítězí klasické pokladny s obsluhou.