• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/e1riezox/vareni_jidlo_unsplash

# Aktuality # TV # Výzkum

Průzkum: Necelá pětina diváků pravidelně vaří podle TV pořadů

Pá 22. března 2024 09:35 2 min

Necelá pětina respondentů do průzkumu pro Axocom uvedla, že pravidelně vaří podle televizních pořadů.

/media/yccoutuo/artificial-inteligence_ai_-unsplash

# Výzkum

Výzkum: Většina české populace neví, co je deepfake

Pá 15. března 2024 07:35 6 min

Téměř tři pětiny respondentů poslední vlny průzkumu CEDMO Trends nedokázaly správně určit, co znamená „deepfake”.

/media/13441/penize_shutterstock

# Výzkum

Češi se většinou vidí jako průměrně bohatí. Kolik jich spoří?

Pá 15. března 2024 07:05 4 min

Tři čtvrtiny Čechů se označují za průměrné bohaté. Z investičních či spořících produktů využívají nejčastěji spořící účet, ukazuje průzkum Ressolution Group.

/media/13230/gaming_shutterstock

# Aktuality # Reklama # Výzkum

V segmentu herního softwaru nejvíce inzerovala Innogames

Čt 14. března 2024 14:25 1 min

Nejsilnějším inzerentem byla loni v segmentu herního softwaru značka Innogames.com, mezi produktovými značkami hra Forge of Empires. 

/media/3twbdr3z/kamlarova_ruzicka

# Aktuality # Výzkum # Lidé

Kamlarová a Růžička se posouvají na klíčové pozice v Ressolution

St 13. března 2024 06:55 2 min

Expertní výzkumný tým agentury Ressolution Group rozšiřují Kristýna Kamlarová a Vojtěch Růžička. 

/media/bx2j522g/dunkindonuts

# Reklama # Výzkum

Super Bowl: Celebrita není pro úspěch reklamy nutná

Út 12. března 2024 13:35 7 min

Ne každá reklama Super Bowlu musela mít letos celebrity nebo přehnaný humor, aby byla efektivní a úspěšná, ukazuje analýza Ipsosu. 

/media/24245/social-commerce_unsplash

# Retail # Výzkum

Více než polovina Čechů nakupuje přímo přes sociální sítě

Ne 10. března 2024 07:25 2 min

Až 69 % Čechů nakupuje na internetu, 56 % přes sociální sítě. Pravidelně nakupující objednají online více než čtyři balíky měsíčně. 

/media/jfyg2ijl/treatyourself_unsplash

# Marketing # Výzkum

V době krize si lidé rádi dopřávají dostupný luxus

So 9. března 2024 07:40 3 min

Dopřát si není v době ekonomické krize nic neobvyklého. Činí tak dokonce většina spotřebitelů napříč společností. 

/media/0otjzeb0/zeny-v-mediich

# Výzkum

Z redakcí zvažuje odchod třetina novinářů a novinářek

Pá 8. března 2024 07:10 5 min

Až třetina novinářů a novinářek zvažuje odchod z redakcí. Vadí jim nízké příjmy, pracovní přetížení a obtížné slaďování práce a rodiny, ukazuje výzkum Ženy v médiích.

/media/19938/kaufland_samoobslužné_poklany

# Retail # Výzkum # Aktuality

Češi berou samoobslužné pokladny kladně, platí ale radši u obsluhy

Pá 1. března 2024 14:35 4 min

Samoobslužné pokladny vnímají čeští spotřebitelé pozitivně, reálně ale u nich stále vítězí klasické pokladny s obsluhou. 

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.