V segmentu herního softwaru nejvíce inzerovala Innogames

Nejsilnějším inzerentem byla loni v segmentu herního softwaru značka Innogames.com, mezi produktovými značkami hra Forge of Empires. 

Čt 14. března 2024 14:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Výzkum

/media/13230/gaming_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/13230/gaming_shutterstock

Fullscreen Sdílet

V loňském roce investovala v segmentu herního softwaru nejvíce do reklamy značka Innogames.com, a to přes 16 mil. korun v ceníkových cenách. Na druhém místě se umístilo s necelými 10 mil. korun Nintendo, téměř 5 mil. korun do reklamy vložila Cenega. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen

/media/0s1bp2qn/adintel_hernisoftware_firemniznacky

Fullscreen Sdílet

Z produktových značek v herním softwaru patřila s 11,6 mil. korun k nejsilnějším inzerentům hra Forge of Empires. Za ní se umístila The Legend of Zelda Tears of the Kingdom, jež investovala 6,1 mil. korun, a Elvenar s 4,5 mil. korun. 

/media/rzgc5z0d/adintel_hernisoftware_produktoveznacky

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# Nielsen # hra # gaming # Ad Intel # herní software # Nintendo # Innogames # Cenega # Forge of Empires

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.