• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/8492/penize_shutterstock

# Reklama # Výzkum # Aktuality

Globální trh reklamních agentur letos poroste o pět procent

So 20. dubna 2024 07:45 2 min

Globální trh reklamních agentur by měl letos vyrůst na 410,82 miliard dolarů, což znamená o 5,1 % více než loni. 

/media/16951/shutterstock_udržitelnost_2

# Výzkum # Marketing # Udržitelnost

ESG Češi téměř neznají, od firem ale zodpovědné chování očekávají

St 17. dubna 2024 06:30 5 min

Jen 4 % Čechů ví, co znamená zkratka ESG. Dvě třetiny se ale považují za udržitelné nebo etické spotřebitele. 

/media/qr3bfabc/dum_byt_rekonstrukce_unsplash

# Výzkum # Marketing

Sezóna renovací začala, Češi nejvíc investují do domů a bytů

Út 16. dubna 2024 07:00 2 min

Až pětina z těch respondentů, kteří letos plánují renovace, zamýšlí investovat více než půl milionu korun, ukazuje výzkum ResSolution Group.

/media/1307/tv-ovladac

# TV # Výzkum

České seriály tvoří polovinu celkové sledovanosti TV seriálů

Čt 11. dubna 2024 18:45 3 min

Zastoupení lokálního obsahu ve vysílání českých TV stanic roste. Seriálová lokální tvorba tvoří polovinu celkové sledovanosti všech seriálů a sitcomů.

/media/0uzkuf3v/renault-scenic_coty-winner_1030x1080_ven-2

# Aktuality # Výzkum # Udržitelnost

Zájem o elektro auta se začíná v Česku zvyšovat

Po 8. dubna 2024 07:05 1 min

Z výzkumu OMG Research pro automobilku Renault vyplynulo, že téměř polovina nakupujících, kteří zvažují koupi nového vozu, připouští nákup hybridní nebo elektrické varianty.

/media/6950/shutterstock_knihy

# Výzkum

Knihy čte jednou týdně třetina Čechů, více žen

Pá 5. dubna 2024 06:55 2 min

Alespoň jednou týdně sáhne po knize zhruba třetina české internetové populace, pouhých 14 % lidí nečte vůbec.

/media/2117/luxor

# Aktuality # Reklama # Výzkum

Nejsilnějším inzerentem z prodejců knih byl loni Luxor

St 3. dubna 2024 06:55 1 min

V loňském roce inzeroval v segmentu prodejců knih bylo knihkupectví Luxor. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel. 

/media/6907/kava_shutterstock

# Výzkum # Marketing

Polovině Čechů jedna káva denně nestačí, mladí ji ale pijí méně

So 30. března 2024 07:55 4 min

Kávu pije 70 procent Čechů, nejčastějším typem je káva zrnková. S rostoucím věkem konzumace roste, ukazuje výzkum Nielsen. Největším inzerentem je L’or.

/media/25648/umela-inteligence_ai_pixabay

# Aktuality # Výzkum

Deloitte: Generativní AI vyzkoušelo jen 22 % Čechů

Čt 28. března 2024 13:30 3 min

Povědomí o generativní umělé inteligenci má 35 % Čechů. Jen 22 % ji i vyzkoušelo, ukazuje průzkum Deloitte. 

/media/12681/tv-newsroom_shutterstock

# Výzkum # TV # Tisk

Přes polovinu Čechů se snaží vyhýbat zpravodajství

Čt 28. března 2024 11:55 2 min

Zpravodajství se snaží vyhýbat 63 % Čechů, zprávy jim přinášejí depresivní náladu, vyplývá z průzkumu agentury Ipsos. 

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.