# Reklama # Výzkum # Aktuality
Globální trh reklamních agentur letos poroste o pět procent
Globální trh reklamních agentur by měl letos vyrůst na 410,82 miliard
dolarů, což znamená o 5,1 % více než loni.
# Reklama # Výzkum # Aktuality
Globální trh reklamních agentur by měl letos vyrůst na 410,82 miliard
dolarů, což znamená o 5,1 % více než loni.
# Výzkum # Marketing # Udržitelnost
Jen 4 % Čechů ví, co znamená zkratka ESG. Dvě třetiny se ale považují
za udržitelné nebo etické spotřebitele.
Až pětina z těch respondentů, kteří letos plánují renovace, zamýšlí
investovat více než půl milionu korun, ukazuje výzkum ResSolution Group.
Zastoupení lokálního obsahu ve vysílání českých TV stanic roste.
Seriálová lokální tvorba tvoří polovinu celkové sledovanosti všech
seriálů a sitcomů.
# Aktuality # Výzkum # Udržitelnost
Z výzkumu OMG Research pro automobilku Renault vyplynulo, že téměř
polovina nakupujících, kteří zvažují koupi nového vozu, připouští
nákup hybridní nebo elektrické varianty.
Alespoň jednou týdně sáhne po knize zhruba třetina české internetové
populace, pouhých 14 % lidí nečte vůbec.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V loňském roce inzeroval v segmentu prodejců knih bylo knihkupectví Luxor.
Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel.
Kávu pije 70 procent Čechů, nejčastějším typem je káva zrnková.
S rostoucím věkem konzumace roste, ukazuje výzkum Nielsen. Největším
inzerentem je L’or.
Povědomí o generativní umělé inteligenci má 35 % Čechů. Jen 22 % ji
i vyzkoušelo, ukazuje průzkum Deloitte.
Zpravodajství se snaží vyhýbat 63 % Čechů, zprávy jim přinášejí
depresivní náladu, vyplývá z průzkumu agentury Ipsos.