• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/14355/sport_shutterstock

# Výzkum

Výzkum: Gen Z ztrácí zájem o české národní výběry

So 15. června 2024 06:25 3 min

Mladá generace Čechů, Gen Z, ztrácí zájem o české národní výběry a více fandí svému oblíbenému klubu, ukázal výzkum Ipsos pro 2score a Pragosport.

/media/24949/muzeumfantastickychiluzi

# Aktuality # Reklama # Výzkum

Z muzeí nejvíce inzeruje Muzeum fantastických iluzí

Pá 7. června 2024 13:40 1 min

Nejsilnější inzerentem v segmentu muzeí a galerií za poslední rok je opět Muzeum fantastických i­luzí.

/media/lgonitvj/nakupovani_obleceni_unsplash

# Výzkum # Marketing # Retail

Second-life produkty do obchodů nejvíce lákají mladé

Pá 7. června 2024 10:40 4 min

Preference zákazníků kamenných obchodů se mění, zvláště u mladých lidí, ukazuje spotřebitelský průzkum společnosti CBRE.

/media/25478/cileni-reklama

# Reklama # Výzkum

Cílená reklama zatím není pro většinu příliš atraktivní

St 5. června 2024 12:05 3 min

Negativní vztah české společnosti k reklamě se promítá i do cílené reklamy. Více než třetině dokonce vadí, ukázal výzkum Nielsen a ResSolution Group.

/media/12829/eu-a-covid-19

# Reklama # Výzkum

Průzkum: Nejvíce před euro volbami oslovila kampaň ANO, Spolu propadla

Út 4. června 2024 17:30 6 min

Z předvolebních kampaní do Evropského parlamentu českou populaci nejvíce oslovila kampaň hnutí ANO, naopak u Spolu je hodnocení spíše negativní. 

/media/19960/eu_shutterstock

# Aktuality # Výzkum

Volby do EP: Na sítích vede ANO, v médiích Starostové

Út 4. června 2024 06:50 3 min

Podle projektu Mediální obraz mapujícího mediální pokrytí kandidátů do voleb do Evropského parlamentu v médiích nejvíc rezonují Starostové. 

/media/gl1dkz5q/mladi-lide_kino_freepik

# Výzkum

GenZ a klasická média? Lepší, než se zdá

Po 3. června 2024 06:45 3 min

Letošní Innovation Lab se zaměřil na způsoby, jak co nejefektivněji oslovit zákazníky z generace Z. Kupodivu tradiční média nedopadla špatně.

/media/13819/retail_shopping-mall

# Retail # Výzkum

Kondice obchodních center se zlepšuje, návštěvnost roste

Pá 31. května 2024 07:50 6 min

Návštěvnost regionálních obchodních center loni meziročně vzrostla o 4 %. Většina prodejců plánuje expanzi.

/media/m0sffkrf/skoda-auto-hlavnim-sponzorem-mistrovstvi-sveta-iihf-v-lednim-hokeji-2024_55c5a214

# Marketing # Výzkum

Hokejové MS si Češi ze značek spojí nejčastěji se Škoda Auto

Út 28. května 2024 07:20 3 min

Značkou, kterou si s hokejovým mistrovstvím česká populace nejčastěji spojí, je Škoda Auto. Zjistil to průzkum ResSolution Group.

/media/16743/socialni-media

# Internet & Mobil # Výzkum

Češi využívají sociální sítě častěji, času ale na nich tráví méně

Čt 23. května 2024 17:45 2 min

Každý den využívá sociální sítě v Česku 80 % internetové populace starší 15 let. Vyplývá to z nové vlny pravidelného průzkumu AMI Digital Index.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.