Výzkum: Gen Z ztrácí zájem o české národní výběry
				Mladá generace Čechů, Gen Z, ztrácí zájem o české národní výběry a více fandí svému oblíbenému klubu, ukázal výzkum Ipsos pro 2score a Pragosport.
		
		
	
				Mladá generace Čechů, Gen Z, ztrácí zájem o české národní výběry a více fandí svému oblíbenému klubu, ukázal výzkum Ipsos pro 2score a Pragosport.
		
		
	
# Aktuality # Reklama # Výzkum
				Nejsilnější inzerentem v segmentu muzeí a galerií za poslední rok je
opět Muzeum fantastických iluzí.
		
		
	
				Preference zákazníků kamenných obchodů se mění, zvláště u mladých
lidí, ukazuje spotřebitelský průzkum společnosti CBRE.
		
		
	
				Negativní vztah české společnosti k reklamě se promítá i do cílené
reklamy. Více než třetině dokonce vadí, ukázal výzkum Nielsen a ResSolution Group.
		
		
	
				Z předvolebních kampaní do Evropského parlamentu českou populaci nejvíce
oslovila kampaň hnutí ANO, naopak u Spolu je hodnocení spíše negativní. 
		
		
	
				Podle projektu Mediální obraz mapujícího mediální pokrytí kandidátů do
voleb do Evropského parlamentu v médiích nejvíc rezonují Starostové. 
		
		
	
				Letošní Innovation Lab se zaměřil na způsoby, jak co nejefektivněji
oslovit zákazníky z generace Z. Kupodivu tradiční média nedopadla
špatně.
		
		
	
				Návštěvnost regionálních obchodních center loni meziročně vzrostla
o 4 %. Většina prodejců plánuje expanzi.
		
		
	
				Značkou, kterou si s hokejovým mistrovstvím česká populace nejčastěji
spojí, je Škoda Auto. Zjistil to průzkum ResSolution Group.
		
		
	
				Každý den využívá sociální sítě v Česku 80 % internetové populace
starší 15 let. Vyplývá to z nové vlny pravidelného průzkumu AMI
Digital Index.