Olympiádu plánovala sledovat více než polovina Čechů
Zájem o sledování letních olympijských her deklarovala před jeho
začátkem větší část tuzemské onlinové populace. Jde o srovnatelný
podíl jako v předešlých OH.
Zájem o sledování letních olympijských her deklarovala před jeho
začátkem větší část tuzemské onlinové populace. Jde o srovnatelný
podíl jako v předešlých OH.
Fanoušci by byli, značky ale potenciál dostatečně nevyužívají, vyplývá
z výzkumu APRA a NMS.
Nákup služeb na internetu provedlo v dosavadním průběhu roku nejvíce
spotřebitelů v červnu.
Jen pětině české internetové populace se letošní nástupová kolekce
českých olympioniků líbí.
Značky, kterým se podaří začlenit do svých produktů a služeb určitý
rituál, dokážou navázat se spotřebiteli bližší emocionální vztah.
Nejznámějšími obchody s oblečením jsou v Česku prodejci H&M,
C&A a New Yorker, ukázal reprezentativní výzkum ResSolution Group.
Mladší ročníky častěji poslouchají jednotlivé skladby, playlisty či
celá alba interpretů. Starší upřednostňují rádio.
Mezi generací Z a X došlo k poklesu vyhledávání prostřednictvím
Googlu o 25 %, ukazuje průzkum Forbes Advisor.
Technická zdatnost generace alfa představuje pro značky novou výzvu.
Celebrity a sportovci v reklamě je oslovují méně než tvůrci obsahu.
# Marketing # Reklama # Výzkum # TV # Rádio
V době dovolených přinášíme přehled oborových knižních novinek
uplynulého půlroku.