• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/5kfn3do1/sport_plavani_unsplash

# Výzkum

Olympiádu plánovala sledovat více než polovina Čechů

Pá 2. srpna 2024 15:15 2 min

Zájem o sledování letních olympijských her deklarovala před jeho začátkem větší část tuzemské onlinové populace. Jde o srovnatelný podíl jako v předešlých OH.

/media/0qqhy2i4/fans_soccer-stadium-full-people_freepik_ai

# Výzkum # Marketing

Značky nejdou plně naproti touze spotřebitelů být fanoušky

Ne 28. července 2024 08:05 4 min

Fanoušci by byli, značky ale potenciál dostatečně nevyužívají, vyplývá z výzkumu APRA a NMS. 

/media/11863/ecommerce_shutterstock

# Aktuality # Retail # Výzkum

Online služby objednávali Češi nejvíce v červnu

Pá 26. července 2024 13:20 2 min

Nákup služeb na internetu provedlo v dosavadním průběhu roku nejvíce spotřebitelů v červnu.

/media/ooumxyit/nastupova-kolekce_cov_loh-pariz

# Výzkum

Výzkum: Nástupová kolekce Čechů se většině populace nelíbí

Čt 25. července 2024 07:15 2 min

Jen pětině české internetové populace se letošní nástupová kolekce českých olympioniků líbí.

/media/dbafez2f/ritual_crop-hands-holding-mug-near-leaves_freepik

# Marketing # Výzkum

Rituály pomáhají značkám upevňovat vztah se spotřebiteli

Po 22. července 2024 14:55 3 min

Značky, kterým se podaří začlenit do svých produktů a služeb určitý rituál, dokážou navázat se spotřebiteli bližší emocionální vztah. 

/media/5cdbeu3l/obleceni_shop_nakup_unsplash

# Retail # Výzkum

Ze značek obchodů oblečení vedou H&M, C&A a New Yorker

Po 22. července 2024 06:55 5 min

Nejznámějšími obchody s oblečením jsou v Česku prodejci H&M, C&A a New Yorker, ukázal reprezentativní výzkum ResSolution Group.

/media/cefhzzb4/hudbaposlech_ai_freepik

# Marketing # Výzkum

Při poslechu hudby u mladých vedou skladby, u starších rádio

So 20. července 2024 07:40 4 min

Mladší ročníky častěji poslouchají jednotlivé skladby, playlisty či celá alba interpretů. Starší upřednostňují rá­dio.

/media/aatjimqw/search-bar_freepik

# Internet & Mobil # Výzkum

Mladí při vyhledávání stále častěji spoléhají na sociální sítě

St 17. července 2024 14:00 3 min

Mezi generací Z a X došlo k poklesu vyhledávání prostřednictvím Googlu  o 25 %, ukazuje průzkum Forbes Advisor. 

/media/26788/deti-a-mobil_freepik

# Marketing # Výzkum

Generace alfa dá v reklamě méně na celebrity a sportovce

Po 15. července 2024 14:15 3 min

Technická zdatnost generace alfa představuje pro značky novou výzvu. Celebrity a sportovci v reklamě je oslovují méně než tvůrci obsahu. 

/media/4j5jpxzj/book_freepik_awesomecontent

# Marketing # Reklama # Výzkum # TV # Rádio

Oborové knižní tipy aneb co si přečíst na dovolené

Pá 12. července 2024 07:10 4 min

V době dovolených přinášíme přehled oborových knižních novinek uplynulého půlroku. 

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.