• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/1wpp43rh/liberske-lahudky

# Aktuality # Retail

Libeřské lahůdky otevřely v novém konceptu na Hlavním nádraží v Praze

/media/21775/canalsport_studio

# Aktuality # TV

Canal+ Sport chystá pro Premier League několik novinek

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

# TV

Nova na podzim: Bratři a sestry, Milionáři, Jáma lvová či Metoda Markovič

/media/iqyptzdz/marek-singer_tk-prima-podzim-2025

# TV

Místo nových stanic plánuje Prima proměnu některých stávajících

/media/15063/retro-music-tv

# Aktuality # TV

Oneplay vyřadila Canal+ Action, přidala Retro Music TV

/media/gz5b2uig/nova-sport_f1

# Aktuality # TV

Skylink zařazuje od úterý Nova Sport 6, kompletuje nabídku

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
    • Mediální plánování
    • Marketing
    • Internet & Mobil
    • Ostatní
    • Reklama
    • Tisk
    • OOH
    • Rádio
    • TV
    • Byznys
    • Polygrafie
    • Kina
    • Výzkum
  • Infografiky
  • Podcasty
    • OMG Podcast
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/5185/shopping

# Retail # Výzkum

Nákupní zvyklosti Čechů se příliš nemění, vedou hypermarkety

Pá 30. srpna 2024 06:55 1 min

Potraviny nakupují čeští spotřebitelé nejčastěji v hypermarketech a supermarketech. Podle nových dat CVVM nedochází ve výběru místa nákupu potravin k výrazným změnám.

/media/8492/penize_shutterstock

# Reklama # Výzkum

Globální reklama letos překročí hranici bilionu dolarů

St 28. srpna 2024 07:00 3 min

Letos by měly výdaje na reklamu meziročně růst o 10,5 %, celková hodnota přesáhne bilion dolarů. 

/media/w5hl2sbu/kazeta_unsplash

# Výzkum

Češi nostalgicky vzpomínají na 80. léta, Slováci ještě víc

Po 26. srpna 2024 07:10 2 min

Výzkumná agentura MNForce zkoumala, jak Češi a Slováci vnímají kvalitu života v jednotlivých dekádách za posledních 100 let.

/media/3643/blok_poznamky

# Aktuality # Výzkum

Pozitivní vnímání svobody slova převažuje, mění se ale pohled v čase

Po 26. srpna 2024 07:05 2 min

Kladné vnímání úrovně svobody slova v české společnosti převažuje nad záporným. V průběhu posledních deseti let ale vnímá zhoršení svobody slova více lidí než její zlepšení.

/media/soxhc32w/ai_aigenerated_freepik

# Marketing # Výzkum

AI jako součást produktu spotřebitele spíše odrazuje

Út 20. srpna 2024 06:50 3 min

U produktů, u nichž je uvedeno, že se na jejich vývoji či výrobě podílela AI, se snižuje ochota spotřebitelů ke koupi. 

/media/1u4fbj5b/pivo_pixabay_1

# Marketing # Výzkum

Většina Čechů si hledí značky piva. Reklama nerozhoduje

Pá 16. srpna 2024 06:55 2 min

Čeští spotřebitelé piva dokáží ve velké většině jmenovat svou oblíbenou značku a jsou k ní loajální. Podle výzkumu CVVM nemá reklama na rozhodování o oblíbenosti velký vliv.

/media/rnxljy3c/video-od-demand_vod_pixabay

# TV # Výzkum

Počet českých uživatelů streamovacích služeb překročil tři miliony

St 14. srpna 2024 09:30 3 min

Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně. Data přináší výzkum Atmedia index za první pololetí 2024.

/media/0jflvk3p/radio_vlny_pixabay

# Rádio # Výzkum

Výzkum rádií Radioprojekt přešel na hybridní měření

Út 13. srpna 2024 08:00 2 min

Výzkum poslechovosti rádií Radioprojekt zahájil od července hybridní měření a od roku 2027 plánuje přechod na elektronické měření.

/media/19554/mobile_watching_shutterstock

# TV # Výzkum # Aktuality

Téměř polovina Čechů sleduje z mobilu obsah, za který se stydí

So 10. srpna 2024 08:00 2 min

Průzkum společnosti Axocom ukazuje, že guilty pleasures skrývá až 46 % české populace.

/media/9357/secondhand_shutterstock

# Retail # Výzkum # Udržitelnost

Second-hand táhne, v módě i dalších oblastech

Út 6. srpna 2024 07:10 4 min

Jen loni zakoupilo módní kousky z druhé roky až 63 % spotřebitelů. Čím dál více značek uvažuje o re-commerce. 

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/rj1fbafo/planeo

Planeo v novém konceptu ukazuje značku s „lidskou tváří"

/media/9798/radio_studio

Radiožurnál i Blaník potvrzují vedoucí pozice, posílil Impuls

/media/1o5f3ppn/strakaty_zradci-jpg

Ve druhé řadě reality Zrádci si zahraje i Brzobohatá a Strakatý

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.