Nákupní zvyklosti Čechů se příliš nemění, vedou hypermarkety
Potraviny nakupují čeští spotřebitelé nejčastěji v hypermarketech a
supermarketech. Podle nových dat CVVM nedochází ve výběru místa nákupu
potravin k výrazným změnám.
Potraviny nakupují čeští spotřebitelé nejčastěji v hypermarketech a
supermarketech. Podle nových dat CVVM nedochází ve výběru místa nákupu
potravin k výrazným změnám.
Letos by měly výdaje na reklamu meziročně růst o 10,5 %, celková hodnota
přesáhne bilion dolarů.
Výzkumná agentura MNForce zkoumala, jak Češi a Slováci vnímají kvalitu
života v jednotlivých dekádách za posledních 100 let.
Kladné vnímání úrovně svobody slova v české společnosti převažuje
nad záporným. V průběhu posledních deseti let ale vnímá zhoršení
svobody slova více lidí než její zlepšení.
U produktů, u nichž je uvedeno, že se na jejich vývoji či výrobě
podílela AI, se snižuje ochota spotřebitelů ke koupi.
Čeští spotřebitelé piva dokáží ve velké většině jmenovat svou
oblíbenou značku a jsou k ní loajální. Podle výzkumu CVVM nemá reklama
na rozhodování o oblíbenosti velký vliv.
Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich
sledováním tráví přes hodinu denně. Data přináší výzkum Atmedia index
za první pololetí 2024.
Výzkum poslechovosti rádií Radioprojekt zahájil od července hybridní
měření a od roku 2027 plánuje přechod na elektronické měření.
Průzkum společnosti Axocom ukazuje, že guilty pleasures skrývá až 46 %
české populace.
# Retail # Výzkum # Udržitelnost
Jen loni zakoupilo módní kousky z druhé roky až 63 % spotřebitelů. Čím
dál více značek uvažuje o re-commerce.