• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/ijbbukoa/zradci-2025-6

# Aktuality # TV # Internet & Mobil

Druhá řada Zrádců půjde nově do kin, nabídne i aftershow a podcasty

/media/da5fyd3m/tk-prima-2025

# TV

Prima na podzim: Seriály Polabí a Mladá krev, noví Zrádci i návrat Ano, šéfe!

/media/1wpp43rh/liberske-lahudky

# Aktuality # Retail

Libeřské lahůdky otevřely v novém konceptu na Hlavním nádraží v Praze

/media/21775/canalsport_studio

# Aktuality # TV

Canal+ Sport chystá pro Premier League několik novinek

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

# TV

Nova na podzim: Bratři a sestry, Milionáři, Jáma lvová či Metoda Markovič

/media/iqyptzdz/marek-singer_tk-prima-podzim-2025

# TV

Místo nových stanic plánuje Prima proměnu některých stávajících

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
    • Mediální plánování
    • Marketing
    • Internet & Mobil
    • Ostatní
    • Reklama
    • Tisk
    • OOH
    • Rádio
    • TV
    • Byznys
    • Polygrafie
    • Kina
    • Výzkum
  • Infografiky
  • Podcasty
    • OMG Podcast
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/2avbk0xz/tmobile_unsplash

# Marketing # Výzkum

Nejhodnotnější evropskou značkou je T-Mobile, nejsilnější Rolex

St 18. září 2024 11:15 2 min

Brand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se stala Rolex.

/media/11905/tv-divak

# TV # Výzkum

Satelit je silnější v obcích, IPTV ve městech a v mladších domácnostech

Po 16. září 2024 15:00 3 min

Kontinuální výzkum, který dlouhodobě sleduje vývoj tuzemských televizních domácností, ukazuje, že satelitní příjem je využívanější v obcích, zatímco televize připojená k internetu ve městech. Nejsilnější je ale nadále pozemní příjem.

/media/bwnjrqfn/news_unsplash

# Výzkum

Online poprvé v Británii narušil pozici televize jako hlavního zdroje zpráv

St 11. září 2024 13:20 4 min

Online zpravodajské zdroje jsou ve Spojeném království stejně využívané jako televizní zprávy, které oproti loňsku poklesly. Televizní a rozhlasové zprávy jsou však stále důvěryhodnější, ukazuje nová zpráva regulátora Ofcom. Všímá si také rostoucí síly YouTube jako informačního zdroje.

/media/rawlncju/tv-a-radio_studio_unsplash

# TV # Výzkum # Rádio # Aktuality

Češi by ČT a ČRo platili hlavně z rozpočtu, reklamy a z poplatků či příspěvků

Út 10. září 2024 07:05 3 min

Z výzkumu agentury MNForce vyplývá, že česká populace by média veřejné služby financovala především ze státního rozpočtu, z reklamy a z poplatků či dobrovolných příspěvků.

/media/25442/sazka

# Marketing # Výzkum # Aktuality

NADA: Reklamní investice pomohly Sazce k vyšší znalosti

Út 10. září 2024 07:00 2 min

Výzkumná společnost NADA zkoumala vztah mezi výší investic do reklamy a znalostí značky v kategorii Sázek a loterií.

/media/zmtfeg44/media_pixabay

# Výzkum # Aktuality

Voliči ANO sledují TV, voliči Pirátů VOD a voliči SPD sociální sítě

Po 9. září 2024 06:55 3 min

Národní data NADA ukazují, že voliči politických stran se odlišují ve výběru sledovaných mediatypů. Některé mediatypy jsou v jednotlivých voličských skupinách zastoupeny více, než je průměr v celé populaci.

/media/soxhc32w/ai_aigenerated_freepik

# Výzkum

Výzkum: Češi se k umělé inteligenci staví rozporuplně

Ne 8. září 2024 07:30 3 min

Češi zůstávají v oblasti umělé inteligence spíše skeptičtí, ukazuje průzkum agentury Ipsos. 

/media/2dznzkdp/fastfashion_unsplash

# Udržitelnost # Výzkum # Marketing

Většina mladých chce, aby firmy dělaly v udržitelnosti víc

So 7. září 2024 07:45 4 min

Až 69 % mladých z generace Z se domnívá, že by firmy mohly a měly dělat více, aby spotřebitelům umožnily činit udržitelnější nákupní rozhodnutí, vyplývá z průzkumu Deloitte.

/media/dbejvhv1/skolni-pomucky_papirnictvi_pixabay

# Výzkum # Retail

Pro nákup školních pomůcek vede papírnictví, hypermarkety druhé

Út 3. září 2024 07:10 3 min

Pro školní pomůcky chodí Češi stále nejčastěji do papírnictví. Pro nákup jsou ale významné i supermarkety či hypermarkety, ukazuje výzkum ResSolution Group.

/media/17908/mobilegaming_shutterstock

# Výzkum # Marketing

Obliba i hodnota gamingu roste, zadavatelé ho ale příliš nevyužívají

Ne 1. září 2024 08:05 4 min

Dva z pěti spotřebitelů na světě patří mezi aktivní hráče. Zadavatelé však reklamní příležitost příliš nevyužívají. 

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/rj1fbafo/planeo

Planeo v novém konceptu ukazuje značku s „lidskou tváří"

/media/9798/radio_studio

Radiožurnál i Blaník potvrzují vedoucí pozice, posílil Impuls

/media/1o5f3ppn/strakaty_zradci-jpg

Ve druhé řadě reality Zrádci si zahraje i Brzobohatá a Strakatý

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.