Nejhodnotnější evropskou značkou je T-Mobile, nejsilnější Rolex
Brand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku
s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se
stala Rolex.
Brand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku
s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se
stala Rolex.
Kontinuální výzkum, který dlouhodobě sleduje vývoj tuzemských
televizních domácností, ukazuje, že satelitní příjem je využívanější
v obcích, zatímco televize připojená k internetu ve městech.
Nejsilnější je ale nadále pozemní příjem.
Online zpravodajské zdroje jsou ve Spojeném království stejně využívané
jako televizní zprávy, které oproti loňsku poklesly. Televizní a
rozhlasové zprávy jsou však stále důvěryhodnější, ukazuje nová zpráva
regulátora Ofcom. Všímá si také rostoucí síly YouTube jako informačního
zdroje.
# TV # Výzkum # Rádio # Aktuality
Z výzkumu agentury MNForce vyplývá, že česká populace by média veřejné
služby financovala především ze státního rozpočtu, z reklamy a
z poplatků či dobrovolných příspěvků.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Výzkumná společnost NADA zkoumala vztah mezi výší investic do reklamy a
znalostí značky v kategorii Sázek a loterií.
Národní data NADA ukazují, že voliči politických stran se odlišují ve
výběru sledovaných mediatypů. Některé mediatypy jsou v jednotlivých
voličských skupinách zastoupeny více, než je průměr v celé populaci.
Češi zůstávají v oblasti umělé inteligence spíše skeptičtí, ukazuje
průzkum agentury Ipsos.
# Udržitelnost # Výzkum # Marketing
Až 69 % mladých z generace Z se domnívá, že by firmy mohly a měly
dělat více, aby spotřebitelům umožnily činit udržitelnější nákupní
rozhodnutí, vyplývá z průzkumu Deloitte.
Pro školní pomůcky chodí Češi stále nejčastěji do papírnictví. Pro
nákup jsou ale významné i supermarkety či hypermarkety, ukazuje výzkum
ResSolution Group.
Dva z pěti spotřebitelů na světě patří mezi aktivní hráče.
Zadavatelé však reklamní příležitost příliš nevyužívají.