Universal McCann využívá nový strategický přístup
Nový strategický přístup je založený na výzkumu budování značky
s možností vlastní modelace jejího růstu.
Nový strategický přístup je založený na výzkumu budování značky
s možností vlastní modelace jejího růstu.
Čeští producenti zmapovali postavení rodičů na pracovním trhu
v audiovizi a uplatnění žen ve filmových profesích.
Výzkum návštěvnosti českého internetu Netmonitor se rozšiřuje o data za
nadnárodní platformy. Meta a Google předbíhají na českém trhu Seznam.
Existuje několik způsobů, jak svou kreativou získat diváckou pozornost bez
nutnosti investovat miliony, píše Votějch Prokeš z agentury Behavio.
Postavy Elona Muska a Marka Zuckerberga jsou v současné době vnímány více
negativně než pozitivně, ukazuje aktuální průzkum Pew Research Center.
Přes polovinu Čechů sleduje filmy vícekrát týdně, v kině i doma. Až
28 % lidí si je pouští denně nebo skoro denně.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V segmentu distribuce filmů byl loni nejsilnějším inzerentem snímek Tady
Havel, slyšíte mě?, ukazují data Ad Intel.
Značka či velikost obchodu nejsou pro spotřebitele tolik důležité, zjistil
průzkum Confess pro Českou distribuční.
Z Velkého audioknižního průzkumu pořádaného společností Audiolibrix
vyplynulo, že výběr toho správného titulu závisí především na
autorovi, anotaci a recenzích ostatních posluchačů.
Sociální sítě jsou důležitým zdrojem zpravodajství, míní podle
výzkumu ResSolution Group a Nielsen každý druhý jejich uživatel.