# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nej herec v reklamě: Hynek Čermák, maskot: Pat a Mat
Nejlepším hercem v reklamě 2024 je Hynek Čermák, z maskotů bodují Pat
a Mat, ukazuje nový ročník ankety.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejlepším hercem v reklamě 2024 je Hynek Čermák, z maskotů bodují Pat
a Mat, ukazuje nový ročník ankety.
# Marketing # Internet & Mobil
Značky, které chtějí být relevantní pro generaci Z, musí přestat mluvit
„na ni" a začít mluvit „s ní". Nestačí být vidět, je třeba být
součástí jejich světa, přinášet hodnotu a hlavně být autentický,
zaznělo na úterní konferenci Instragrammy.
Oproti loňskému roku se v Česku zvýšil podíl lidí, kteří se obávají
o svobodu médií, ukazuje letošní ročník průzkumu Media Freedom
Poll 2025.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Zápasy v rámci nadcházejícího mistrovství světa v ledním hokeji si
nenechá jíž 68 % Čechů.
Provozovatelé volnočasových konceptů uzavřeli loni o 15 % více
nájemních smluv a obsadili o 20 % více plochy než v předchozím roce.
S pozitivním vývojem ekonomiky se zlepšuje i spotřebitelská důvěra a
ochota Čechů utrácet za prémiové produkty, vyplývá z průzkumu NIQ.
Útoky na novináře pokládají za skutečnou hrozbu pro svobodu tisku téměř
čtyři pětiny novinářů, kteří se zapojili do výzkumu Ipsos pro tuzemskou
pobočku Mezinárodního tiskového institutu (CZ IPI).
Obchodní zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia uvádí novou
sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou
expert talks.
Až 40 % Čechů ve věku 15–49 let využilo alespoň občas nástrojů
umělé inteligence (AI) k vyhledávání na internetu, zjistil výzkum OMG
Research.
Procento lidí, kteří jsou v Česku ochotni platit za zpravodajství na
internetu, se příliš nezvyšuje. Velká většina platit za zpravodajství
neplánuje, vyplývá z nové studie ResSolution Group a Nielsen.