Značka Modeta se vrací na trh, uvádí kolekci plavek
Česká textilní společnost Modeta Style Jihlava uvádí znovu na trh svou
značku Modeta.
Česká textilní společnost Modeta Style Jihlava uvádí znovu na trh svou
značku Modeta.
# Internet & Mobil # Výzkum # Aktuality
Češi i Slováci používají sociální sítě i chatovací platformy
v intenzivní míře, přičemž Slováci ve větší míře než Češi,
ukazuje zpráva CEDMO.
Návratnost investic do věrnostního programu je většinou pozitivní,
v průměru přináší 5,2× více, než jsou vstupní náklady, ukazuje
průzkum Antavo.
Konkrétní dopady zavedení měření TV sledovanosti mimo domov popisuje na
základě polské zkušenosti Wojciech Kowalczyk v rozhovoru Atmedia
expert talks.
Realizátoři výzkumu Radioprojekt zveřejnili nová data poslechovosti rádií
za období končící prvním čtvrtletím 2025.
Více než polovina Čechů je spokojena s množstvím svého volného času.
Nejméně to ale platí pro generaci 35–54 let, která kvůli práci a péči
o rodinu vnímá menší prostor pro své koníčky, ukazují data výzkumu
ResSolution Group.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské
rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace
funguje trochu jinak?
Marketéři stojí letos před otázkou, jak dosáhnout růstu bez navyšování
rozpočtů. Klíčovou odpovědí se zdá být produktivita podpořená
technologiemi, zejména AI a datovou analytikou.
# Internet & Mobil # Aktuality # Výzkum
Kyberšikana je problémem, který se dotýká už většiny českých dětí a
mladistvých ve věku 11–21 let. Vyplývá to z výzkumu, který si zadal
operátor T-Mobile.
Většina deníků v nových datech čtenosti udržela své výsledky a
v pořadí deníků nejsou zásadní změny. Výsledky přináší výzkum
čtenosti Media projekt.