Výročí Večerníčka doprovází kampaň „Naše dětství pod čepicí“

Celá kampaň vznikla interně v oddělení Marketingu České televize, taneční scéna se natáčela přímo u budovy České televize.

Út 27. května 2025 09:55 3 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # TV

/media/mfqbcypf/vecernicek_60-let

Fullscreen Sdílet

/media/mfqbcypf/vecernicek_60-let

Fullscreen Sdílet

Česká televize si 60leté výročí dětského pořadu Večerníček připomíná řadou aktivit a také kampaní „Naše dětství pod čepicí". Kampaň staví na nostalgii a emocích a představuje známé postavičky jako souhvězdí na noční obloze, které symbolizují hvězdy dětských vzpomínek. Čtyři mikropříběhy propojují generace, které na Večerníčku vyrostly.

Celá kampaň vznikla interně v oddělení Marketingu České televize pod vedením Štěpánky Sunkové a běží od 19. května do poloviny července v televizi i online. Mezi zajímavosti patří taneční scéna natáčená přímo u budovy ČT. Maková panenka s motýlem Emanuelem tak tančila přímo nad výškovou budovou ČT. Hlas patří Jiřímu Lábusovi a hudba ke spotu vychází právě z večerníčkovské znělky. 

Zdroj: Česká televize

Otázky pro Štěpánku Sunkovou, výkonnou ředitelku marketingu ČT

Jaký je celkový koncept kampaně, která připomíná, že Večerníček slaví 60. narozeniny?

V našem spotu se večerníčkovské postavičky a nakonec i Večerníček samotný objevují na hvězdném nebi jako souhvězdí, protože svým způsobem jsou to zářivé hvězdy našich dětských večerů. Stávají se hvězdami i našich čtyř mikropříběhů, ve kterých se objeví všechny věkové kategorie – od dětí až po seniorku, všichni ti, kteří na Večerníčku vyrostli a kteří ho vnímají jako součást svého dětství. I proto kampaň provází claim: „Naše dětství pod čepicí.“

Kdo je jeho autorem?

Autorem námětu je naše kolegyně Lucie Macháčková, autory vizuálu jsou taktéž kolegové Milan Malík a Niké Papadopulosová. Režie spotu se ujal režisér Gašper Šnuderl, autorem hudby je Jan Šléska.

Jaký realizační tým kampaň připravil?

Spot i celá kampaň vznikala interně v oddělení Marketingu a příprav se účastnilo mnoho kolegů, od produkce, přes střihače, grafiky a operátory a zvukaře. Spot běží na obrazovce České televize, ale také na sociálních sítích, jsou připraveny i další spoty, které promují všechny akce, které k výročí Česká televize připravila a připravuje.

Jak dlouho kampaň poběží, kde a v jakých formách se s ní televizní diváci setkají?

Kampaň běží od 19. května až do poloviny července, konkrétní upoutávky na akce, které se váží k výročí pak poběží právě v obdobích konání konkrétních akcí (např. výstava nebo letní rodinná soutěž).

-mav-

# TV # reklama # marketing # Česká televize # ČT # výročí # Večerníček # 60 let

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.