Výnosy venkovní reklamy loni dosáhly cca 2 mld. Kč

Jen nejsilnější dva subjekty dosáhly v loňském roce souhrnných tržeb 1,7 mld. Kč.

Po 8. září 2014 12:43 1 min Sdílet

# Outdoor

Celkový výkon outdoorové reklamy se v loňském roce velmi pravděpodobně pohyboval kolem úrovně 2 mld. Kč  nebo nad touto hranicí. Jen výnosy dvou největších a rozhodujících hráčů v tuzemském outdooru přesáhly 1,7 mld. Kč. Jednička trhu, společnost BigBoard Praha, dosáhla v loňském roce tržeb přes 930 mil. Kč. Společnosti skupiny JCDecaux v souhrnu potvrdily předloňské výsledky a celkově dosáhly tržeb ve výši 771 mil. Kč.

Do celkového výkonu outdoorové reklamy ještě nejsou započítány výsledky společnosti euroAWK, které se v letech 2012 a 2011 pohybovaly na úrovni 150 mil. Kč, jakož i dalších menších subjektů, které v OOH reklamě působí. Proto celkovou velikost trhu s outdoorovou reklamou odhadujeme na cca 2 mld. Kč ročně (čisté výnosy).

Vývoj tržeb (tis. Kč) skupiny JCDecaux v roce 2013

trzby JCD

Zdroj: účetní závěrky 2013

Vývoj hospodářského výsledku skupiny JCDecaux, 2013

HV_JCD

Zdroj: účetní závěrky 2013

Vývoj tržeb a HV (tis. Kč) skupiny BigBoard Praha

BigBoard_2013

Zdroj: účetní závěrky 2013

-mav-

 

 

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.