Innogy na digitální kampaně volí agenturu Better
Za kreativního partnera pro digitální komunikaci si Innogy vybrala agenturu
Better.
Za kreativního partnera pro digitální komunikaci si Innogy vybrala agenturu
Better.
Od nového roku bude Fashion Arena Prague Outlet spolupracovat na poli
mediálního nákupu a plánování s agenturou Hearts&Science.
Zadávání reklamních tendrů se od ledna bude v Česku řídit memorandem,
které podporuje téměř sto režisérů a produkcí.
Vítězem mediálního tendru pro český trh na mediální služby Provident
Financial se opět stala agentura Dentsu X.
C3 Prague se nově postará o strategii a sociální sítě slovinské značky
Gorenje.
Tendr na PR a komunikaci pro společnost Dm drogerie vyhrála agentura Ogilvy.
Mediální agenturu skupina hodlá primárně využívat pro nákup spotové
reklamy.
Společnost Kellanova, běžně známá jako Kellogg's, si na média na
evropských trzích opět zvolila agenturu Carat.