Vstup značky Gap na český trh bude provázet kampaň

Americká značka Gap ohlásí svůj příchod na tuzemský trh kampaní „Hello Česko“. Spojuje se s Majkem Spiritem.

St 9. září 2020 13:50 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14035/gap_slider

Fullscreen Sdílet

/media/14034/gap_1

Fullscreen Sdílet

Módní značka Gap vstupuje v září oficiálně na český trh. Nejdříve zde spustí vlastní e-commerce platformu, do konce roku otevře první značkové prodejny. Vstup podpoří mediální kampaní s názvem „Hello Česko“. 

Gap se ve své tuzemské expanzi, kterou má na starosti společnost CS Retail 1969, zaměří pouze na nákupní centra. Podle informací MediaGuru probíhá v současné chvíli vyjednávání s několika obchodními centry v Praze a Ostravě, kde by měly být obchody otevřeny koncem listopadu.

Vstup značky, jež se soustředí na volnočasové oblečení a doplňků, bude doprovázet kampaň v outdooru, rádiu a na internetu. Doplní ji komunikace na sociálních sítích, kde bude spolupracovat s lokálními ambasadory. Jedním z nich bude i Majk Spirit. 

Společnost Gap, původně založena v Kalifornii v roce 1969 jako obchod s džíny a hudebními deskami, je dnes jedním z největších amerických maloobchodních řetězců s oblečením ve více než 40 zemích po celém světě. Za exkluzivního distribučního partnera si na českém trhu vybrala CS Retail 1969 ze skupiny C.S. Apparel Group, která je na českém a slovenském trhu rovněž distributorem americké sportovní značky Under Armour. Zároveň tato skupina vlastní a provozuje českou značku Sam 73 s více než 100 obchody po celém České republice.

-stk- 

# fashion # móda # reklama # kampaň # Gap # C.S. Apparel Group # CS Retail 1969

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.