Česká spořitelna v kampani odkrývá tabu peněz
Česká spořitelna v nové kampani upozorňuje na obavu Čechů hovořit
otevřeně o penězích.
Česká spořitelna v nové kampani upozorňuje na obavu Čechů hovořit
otevřeně o penězích.
Firemní chata, práce odkudkoliv ve světě nebo neomezená dovolená. To jsou
benefity, které zaměstnancům nabízejí reklamní agentury.
V nové kampani Česká spořitelna podporuje své mobilní bankovnictví
George. Oslovit s ní chce zejména mladé.
V rámci svého dlouhodobého partnerství s fotbalovou Spartou Adidas
prezentuje kampaní nový dres pro sezónu 2022/2023.
Michal Synek nastupuje na nově vytvořenou pozici Digital Director v agentuře
VMLY&R.
Česká spořitelna uvádí novou reklamní kampaň v rámci svého konceptu
#Silnější. Zdůrazňuje udržitelnost a finanční zdraví, vzdělávání
nebo inovace.
Speciálně pro klienty České spořitelny napsali Iva Hadj Moussa a Petr
Stančík vánoční povídky.
Ogilvy a VMLY&R uvedly, že nevidí v tuto chvíli přidanou hodnotu,
kterou by jim členství v Asociaci komunikačních agentur (AKA) přinášelo.