Digital Directorem agentury VMLY&R se stává Synek

Michal Synek nastupuje na nově vytvořenou pozici Digital Director v agentuře VMLY&R.

Po 30. května 2022 11:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Lidé

/media/21109/michal-synek_vmly-r

Fullscreen Sdílet

/media/21109/michal-synek_vmly-r

Fullscreen Sdílet

Ve struktuře agentury VMLY&R došlo v květnu ke změnám. Nově vytvořenou pozici Digital Director na začátku měsíce obsadil Michal Synek, který bude mít za úkol starat se o rozvíjení oblasti digitálního marketingu. Úzce bude spolupracovat se Social Directorkou Barborou Šumanskou, která ve VMLY&R zodpovídá za sociální sítě.

Michal Synek se v rámci své nové role zaměří hlavně na rozvoj digitálních řešení a kampaní u stávajících klientů, spolupracovat bude ale i na přípravě nabídek do výběrových řízení. Bude také zaštiťovat partnerské programy a propojování online a offline komunikačních kanálů napříč projekty. Kromě digitálu zastřeší i klienty, pro které agentura spravuje sociální sítě.

Michal Synek přichází do VMLY&R z Berlína, kde poslední čtyři roky připravoval pro Nike Deutschland kampaně pro klíčové partnery v regionu DACH, jako je Intersport, Zalando, 11teamsports či About You. Předtím řídil e-commerce a digitální média pro region střední Evropy v rámci týmu Nike Czech. Zkušenosti má i z agentur, pracoval pro Scholz & Friends, VCCP, začínal v MakrBBDO. 

-stk- 

# personálie # lidé # agentura # digital # VMLY&R # digital director # Michal Synek

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.