VLM upravuje kompetence v řízení centrálního obchodu

Od poloviny července dochází ke změně kompetencí v řízení centrálního obchodu VLM. Nová struktura řízení má navazovat na strategii skupiny zaměřené na zpravodajský a nezpravodajský ob­sah.

Út 9. července 2024 12:00 2 min Sdílet

# Lidé # Tisk # Internet & Mobil

/media/qxpnkdll/vlm_predstavenstvo_slider

Fullscreen Sdílet

/media/md3kah2w/vlm_jitka-afsahi

Fullscreen Sdílet

Mediální společnost Vltava Labe Media (VLM) mění od poloviny července kompetence v řízení centrálního obchodu. Ke změně dochází po zúžení představenstva VLM na čtyři členy a odchodu Petra Bednáře z čela digitálních médií.

Nově budou za jednotlivé týmy centrálního obchodu skupiny zodpovídat Jitka Afsahi, členka představenstva zodpovědná za nezpravodajský obsah, marketing, customer care a distribuci, která povede obchod magazínových značek, a Petr Marek, člen představenstva zodpovědný za zpravodajský obsah pod značkou Deník a tiskárny. Ten povede tým centrálního obchodu Deníku. Tým online obchodu bude řídit František Olbert, stávající ředitel regionálního obchodu VLM, který bude i nadále reportovat celému představenstvu.

Současná ředitelka centrálního a agenturního obchodu Jitka Beranová na konci července skupinu opouští. Do VLM přišla loni na jaře ze společnosti Burda International CZ (dnes BurdaMedia Extra).

/media/lp0bhvbi/vlm_petr-marek

Fullscreen Sdílet

/media/lq5noo3y/vlm_frantisek-olbert

Fullscreen Sdílet

„Změna ve složení představenstva VLM s sebou logicky přinesla přerozdělení odpovědností jeho členů za jednotlivé části skupiny a novou strategii. V ní, vedle classifieds a distribuce, klademe důraz především na zpravodajský a nezpravodajský obsah. I proto ve stejné logice měníme zodpovědnosti za části současného týmu centrálního obchodu, kdy týmy magazínových brandů a tým Deníku budou reportovat odpovědným členům představenstva,“ uvedl Vít Nantl, předseda představenstva a generální ředitel VLM.

„Vzhledem k tomu, že i v regionech dosahujeme výrazných nárůstů v přímém online obchodě a je pro nás neodmyslitelnou součástí celkové obchodní strategie, chceme, aby právě tato oblast byla do budoucna řízena a koordinována za celou firmu z jednoho místa,“ dodal Nantl.

-mav-

# personálie # lidé # obchod # Vltava Labe Media # VLM # Petr Marek # řízení # Jitka Afsahi # Jitka Beranová # František Olbert

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.