Vlček končí v čele české Škody, prodej a marketing povede Maláček

Luboš Vlček se po více než šesti letech v čele českého zastoupení Škoda Auto přesouvá v rámci automobilky na jinou pozici. Prodej a marketing povede Jiří Maláček.

St 22. července 2020 13:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # Lidé

/media/13485/vlcekmalacek

Fullscreen Sdílet

/media/13485/vlcekmalacek

Fullscreen Sdílet

Po více než šesti letech ve vedení českého zastoupení Škoda Auto se Luboš Vlček přesouvá na novou pozici. K 1. září převezme odpovědnost za aktivity značky v západní Evropě. Na pozici vedení Prodeje a marketingu v České republice nastoupí Jiří Maláček.

Luboš Vlček působí v tuzemské automobilce a koncernu Volkswagen od roku 1992. Za toto období prošel řadou manažerských funkcí. Na pozici vedení českého zastoupení značky Škoda, kdy byl zodpovědný za veškeré prodejní, marketingové a poprodejní aktivity na domácím trhu, nastoupil v lednu 2014 po několikaletém působení ve společnosti Volkswagen Group China.

Jiří Maláček nastoupil do společnosti Škoda Auto v lednu letošního roku, kdy převzal vedení oddělení prodeje značky na českém trhu. Jeho cílem v nové pozici tak bude navázat na dosavadní vývoj a vést značku na domácím trhu.

-stk-

# personálie # lidé # marketing # automotive # auto # prodej # Škoda Auto # Luboš Vlček # Jiří Maláček

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.