Footshop má novou vizuální identitu od Najbrta
Footshop představuje nové logo i vizuální identitu. Autorem je Studio
Najbrt.
Footshop představuje nové logo i vizuální identitu. Autorem je Studio
Najbrt.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Značka Niceboy mění své logo, obaly i komunikaci napříč médii.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Kromě programových změn představuje Český rozhlas Vltava i svou novou
vizuální identitu a kampaň.
Značka Rolls-Royce se rozhodla zmodernizovat svou vizuální identitu. Změnou
prošla typografie i symbol Spirit of Ecstasy neboli Silver Lady.
Česká basketbalová federace představila novou značku CZ Basketball. Autorem
je grafické studio Dynamo.
Veřejná doprava v Praze bude mít novou podobu. Systém PID i organizátor
dopravy Ropid budou také vizuálně propojení.
Pražské Výstaviště se pustilo nejen do rozsáhlé rekonstrukce, ale
vytvořilo i novou vizuální identitu.
Národní kulturní památka Vyšehrad představila novou vizuální
identitu. Pracuje s literou V a dvojtečkou.
Nová vizuální identita má jasněji vyjadřovat to, čemu se firma věnuje.
Dlouhodobě nepoužívanou institucionální oranžovou ve vizuálním stylu
nahrazuje tmavě modrá.