Linet: Chceme, aby marketing více pomáhal našim prodejcům
Linet letos mění nejen vizuální identitu. O digitalizaci, větším důrazu
na výkonnostní marketing i centralizaci hovoří marketér Vladimír Soukup.
Linet letos mění nejen vizuální identitu. O digitalizaci, větším důrazu
na výkonnostní marketing i centralizaci hovoří marketér Vladimír Soukup.
Výrobce nemocničních lůžek přichází s novou vizuální identitou.
Mění přístup k marketingu.
Po téměř 50 letech mění Securitas své logo. Doprovází ho slogan „See
a Different World“.
Autory vizuálního stylu jsou Kryštof Procházka, Ondřej Vlk, Robert Houzar a
Matěj Čech ze studia Formaat.
Novou grafikou Óčko Star podporuje i propojení televizního vysílání a
svých sociálních sítí.
Český badmintonový svaz má za sebou kompletní rebranding, nově pracuje se
slovem „bad“, anglickým výrazem pro „špatný“ či „zlobivý“.
Burger King představil nové logo a vizuální identitu. Změnu doznají obaly
i zaměstnanecké uniformy.
Pozměnily se titulkové lišty, znělky a některé další vysílací prvky.
Česká triatlonová asociace má nové logo, jež má symbolizovat propojení
tří disciplín i národních symbolů.
Památník národního písemnictví otevře Muzeum literatury pod novou
vizuální identitou od 20YY Designers.